AUDI se posljednjih godina dokazao kao emotivnija i tehnološki zrelija strana Volkswagena, a sada će svoju moć pokušati pokazati i među britanskom aristokracijom.
Bentley je pod kapom Volkswagena procvjetao i prošlu godinu završio u značajnom plusu. Ovu će pak uslijed krize uzrokovane pandemijom zasigurno biti u minusu, a samim time i u nemilosti šefova. U Volkswagenu su se već odlučili ići u smjeru elektromobilnosti i autonomne vožnje kao dvaju najvažnijih trendova. U takvom ozračju su premium igrači ispali iz fokusa pa se tako stječe dojam da marke kao što su Lamborghini, Bugatti i Bentley nisu prioriteti.
Kako se ipak ne bi zapostavili, svi će pod jednu kapu, i to Audijevu. Kako piše AutomobilWoche, prvi čovjek VW grupe odlučio je Bentley staviti pod direktnu kontrolu diva iz Ingolstadta. Za Bentley trenutno odgovara Oliver Blume, koji ujedno obnaša ulogu Porscheovog šefa, a tako će ostati do kraja godine.
Iduće godine Audi bi u potpunosti trebao nadzirati Bentleyeve tehnološke i financijske aktivnosti, a vjerojatno će se razmotriti ima li smisla ovakav brend ostaviti u gami. Uostalom, to se upravo sada radi s drugim luksuznim markama, pa su trenutno na tapeti Lamborghini, Bugatti i Ducati.
Bentley bi se stoga ubuduće trebao više oslanjati na Audi, posebno glede razvoja električnog modela koji će se oslanjati na nasljednika Audijevog A8. Također, novi Continental GT i Flying Spur bi preuzeli arhitekturu nove platforme Premium Platform Electric (PPE) koju zajednički dovršavaju Audi i Porsche.Ono gdje će se i dalje značajno razlikovati je dizajn, pa Bentley postaje sinonim "održivog luksuza“ i glavni rival Rolls Royceu.