AUDIJEVA odluka rastužit će mnoge.
Audi je odlučio još intenzivnije zagaziti u premium, a to znači kako će iz ponude biti povučeni najmanji i najjeftiniji modeli. Najjeftiniji ne znači da su jeftini, ali očito donose najmanje zarade, a i imaju najmanji tržišni značaj.
Prvi na listi za odstrel je Audi A1, izuzetno zanimljivi urbani trkač o kojem se već mjesecima govori po pitanju nasljednika. Sada je svaku nadu otklonio šef Audija Markus Duesmann, koji je za njemački Handelsblatt otkrio kako A1 definitivno ostaje bez nasljednika. Time će se dodatno smanjiti ionako oskudna ponuda premium gradskih modela.
Audi Q2 smo od njegovog starta proglasili najoriginalnijim Audijevim novitetom po pitanju dizajna. I doista, ovaj se model svojom razigranošću i karakterom itekako distancirao od pomalo konzervativnog ostatka ponude.
Iznenađujuća je vijest da Q2 neće ići dalje od zadnjeg redizajna. Naime, iako su kompaktni crossoveri tražena roba, u Audiju za takav model više nema mjesta. Jednostavno, Audijeva politika je povećati ponudu skupljih modela. Duesmann takvu politiku pojašnjava riječima:
"Odlučili smo da nećemo više proizvoditi A1, a neće biti ni nasljednika za Q2. Mi smo također repozicionirali Audi kao premium marku. Ograničit ćemo ponudu modela na dnu i proširiti na vrhu." Za utjehu recimo kako u Audiju planiraju postepeno gasiti ponudu "nepoželjnih" modela.
Recimo i kako bi start ponude mogao označiti model A2. Pritom zaboravite na istoimenog prethodnika, kako po pitanju samog koncepta tako i kad je inovativnost u pitanju. Koncept Audi A1:ME je naznaka kako bi ulazni električni model pod kapom Audija mogao izgledati.