Novinari Auto Bilda sastavili su popis polovnih automobila do 5000 eura koji su najpouzdaniji po pitanju kvarova i izdržljivosti.
Ovakve modele možete pronaći s kilometražom ispod 200 tisuća i prilično su pristupačni. Alfa GT model s dvoja vrata, nastao na platformi modela 156, vjerojatno je najelegantniji automobil te klase u ovom cjenovnom rangu, piše Auto Klub.
Što kasnija godina proizvodnje, to bolje, jer je početno nekvalitetna izrada kasnije sanirana. Poteškoće biste mogli imati s crijevom između turbo punjača i intercoolera kod JTD modela jer ga često treba mijenjati. Također, treba izbjegavati zloglasni Selespeed mjenjač.
ESP je u automobil uveden tek s faceliftom 2008. godine. Ipak, sigurnosna elektronika nije bila standardna, pa pri kupnji provjerite je li ESP doista uključen.
Zadovoljit će i potrošnjom, koja ne prelazi šest litara. Pripazite na koroziju, a moglo bi doći i do dodatnih troškova kod izmjene seta kvačila.
Ovaj mali automobil s potpuno aluminijskom konstrukcijom traženiji je nakon faceliftinga 2003. sa snažnim dizelom (90 KS). Nudi pristojnu udobnost, a motori su vrlo štedljivi.
Najviše pozornosti usmjerite na kočnice i ovjes. Osim toga, kvaliteta izrade je solidna. Za prosječnu cijenu od 3000 eura dobivate A2 s 200.000 km, koji je, međutim, star oko 20 godina. Cijene rezervnih dijelova znaju biti visoke.
U mnogim testovima rabljenih vozila sa 100 tisuća km dobivao je najviše ocjene.
Honde su tradicionalno mudar izbor pri kupnji rabljenog automobila zbog svoje dugovječnosti, no treba provjeriti je li korozija zahvatila ovjes automobila, a i stražnje kočnice katkad znaju uzrokovati probleme.
Kompaktnih je dimenzija, štedljiv i nudi mnogo prostora straga.
Najbolje je odabrati 1.6 litreni atmosferac sa zupčastim remenom, koji bi nakon 90 tisuća km bilo dobro provjeriti. Vlasnici rabljenih modela povremeno prijavljuju povećanu potrošnju ulja.