VRHUNSKI Bentleyev proizvod ne dopušta kompromise, a njegovoj proizvodnji pristupa se s posebnom pažnjom. Jedan od dobrih primjera je i proces bojanja, odnosno površinske zaštite metalnih dijelova vozila, koji u ovom slučaju traje čak 86 sati.
Vrhunski proizvod koji dolazi iz sjedišta tvrtke u Creweu, Engleska, kupcima će se nuditi u čak 115 standardnih boja vanjštine čemu valja pridodati i dobru volju proizvođača da budućem vlasniku usliša želju za nekom novom nijansom. Nimalo čudno, s obzirom da su ručna izrada i mogućnost individualizacije glavni epiteti ovakvih proizvoda.
Krenimo redom. Nakon što je sklopljena, metalna konstrukcija vozila ulazi u dio tvornice predviđen za površinsku pripremu i zaštitu. Prva faza nakon što su obrađeni spojevi i završen posao sklapanja je čišćenje površine, ili tzv. odmašćivanje gdje se uranjanjem u odgovarajuće kupke kemijskim putem kondicionira površina metala. Proces traje dok sredstvom, bilo otapalom ili kasnije aktivnom prevlakom, nije zahvaćen svaki djelić konstrukcije, a to može potrajati.
Nakon sušenja karoserija se potapa u idući tank gdje se uz struju od 320V vrši galvanizacija konstrukcije, odnosno popularnije pocinčavanje, a potom i pasivacija površine. Tanka metalna prevlaka s aktivnim cinkom ima namjenu antikorozivne zaštite, a služi i kao temeljna prevlaka na koju se nanose daljnji premazi.
Upravo tu na red dolazi veliko iskustvo Bentleyevih radnika. Naime, daljnje dvije prevlake se nanose ručno, a isto vrijedi i u slučaju površinske obrade. Tek nakon toga automatizirani sustav pobrinut će se za nanošenje finalne prevlake, površinskog sloja laka koji ima i dekorativnu funkciju.
I na kraju dolazi red za fino poliranje, gdje se još jednom detaljno provjeravaju sve površine.