U HRVATSKOJ je Audi najpopularniji premium brend, a na globalnoj razini glavni igrač je druga njemačka marka.
BMW je objavio kako je u prvih pola godine zabilježio rast prodaje od 2.3%, što je dovoljno za titulu najprodavanije premium marke. Mercedes je u prvih šest mjeseci zabilježio pad od značajnih 6%. Značajan pad zabilježio je i Audi, doznaje Motor1.
Tražimo li razlog za ovako izmijenjen odnos snaga, naći ćemo ga u ponudi elektrificiranih modela. Naime, u istom razdoblju BMW je povećao prodaju baterijskih električnih vozila za čak 24.6%, a primjerice serija 7 ima rast od čak 22%. Mercedes je istovremeno na tržištu električnih vozila zabilježio pad od 17%, a u drugom kvartalu čak 25% u odnosu na isto razdoblje lani. U najvišoj klasi prodaja Mercedesa pala je 22%.
Najprodavaniji premium brend u Hrvatskoj je Audi, koji je ujedno jedini premium brend u top 10 najprodavanijih marki. Svaki dan Hrvati kupe bar 10 Audija, pa marka trenutno drži 3.7% tržišta.
Recimo i kako su Hrvati ove godine kupili čak 287 Porschea, 142 Land Rovera i 50 Lexusa. Prodana su i po četiri Bentleyja i Ferrarija, tri Aston Martina i po jedan Lamborghini, Rolls Royce i Rimac.