BAVARSKI je proizvođač objavio službene fotografije i tehničke podatke nove generacije svog još uvijek najmanjeg modela. Riječ je seriji 1 koja će premijerni nastup odraditi ove jeseni na frankfurtskom auto salonu.
Nova serija 1 se temelji na platformi koja većinu svojih komponenti dijeli s onom serije 3. Isprva će se na tržištu pojaviti izvedba s pet vrata, a kasnije će slijediti coupe te u konačnici čak do šest različitih karoserijskih izvedbi.
Međuosovinski je razmak narastao na 2,69 m (+30 mm), što se prvenstveno odrazilo na povećanje ponude prostora u putničkoj kabini, posebno straga. Također, narastao je i obujam prtljažnika koji sada iznosi 360 l (+30 l). Uz preklapanje stražnjih sjedala (60/40) isti raste do čak 1.200 l.
Ukupno gledajući dimenzije nove serije 1 iznose 4234/1765/1421 mm, odnosno 85 mm je duži, 17 mm širi te jednako visok kao i trenutni model. Narastao je i trag kotača, i to za 51 mm sprijeda i 72 mm straga (1535/1569 mm). Pogađate, o ovo se također odrazilo na veći komfor unutar kabine, ali i bolje vozne osobine.
Najizraženija vizualna promjena je usvajanje izraženije maske i prednjih svjetala koja su očito inspirirana serijama 5 i 7 te istaknutiji nos automobila s duljim poklopcem motora. Izgled ostatka automobila bi prvenstveno mogli nazvati evolucijom dizajna prethodnika.
Popis opreme bi trebao biti bogat, a dakako razlikovat će se u određenoj mjeri ovisno od tržišta do tržišta.
Pod poklopcem motora će se nalaziti turbobenzinski 4-cilindrični 1,6-litreni benzinac snage 136 KS (100 kW) u 116i, 170 KS (125 kW) u 118i. Izvedba sa 250 KS (184 kW) je još uvijek tajnovita, a prepostavlja se kako će biti zamijena za trenutni 130i. Dizelski 2,0-litreni turbo raspolaže s nekoliko izvedbi, i to snage 116 KS (85 kW) u 116d, 143 KS (105 kW) u 118d i 184 KS (135 kW) u 120d.
Kasnije bi se ponudi trebao priključiti i ekonomični 1,5-litreni 3-cilindrični turbo motor u benzinskoj i dizelskoj izvedbi. Očekuje se kako će ovaj motor imati snagu od oko 120 KS, dok će mu se potrošnja kretati oko 4 l/100 km.
Svi će motori, odnosno njihove različite izvedbe biti uparene sa 6-stupanjskim ručnim, odnosno opcijskim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. U ponudi će, ovisno o tržištu, biti dostupna i izvedba s pogonom na sva četiri kotača.
Kao dio BMW-ove EfficientDynamics strategije, svi će modeli biti opremljeni stop-start sustavom i sustavom regenerativnog kočenja. To će omogućiti novoj seriji 1 prosječnu potrošnju između 4,3 i 5,8 l/100 km.
Prodaja nove generacije serije 1 kreće ove jeseni, odnosno netom po frankfurtskoj premijeri. Najveću će mu konkurenciju dakako činiti Audijev A3 i nova Mercedesova A klasa.