VJEROVALI ili ne, može bolje od Chirona, i to u svakom smislu, pa i cjenovnom.
A kad je Bugatti u pitanju limita nema. Osim kad je naklada u pitanju. A ona će u slučaju novog modela biti limitirana na točno 40 primjeraka. I ne, ovdje se ne radi o Chironu kojeg Bugatti u svojoj službenoj objavi i ne spominje.
Novi model znači i novo ime, a glasit će Divo. Više no logičan odabir s obzirom na to da je francuski vozač Albert Divo u Bugattiju dva puta osvojio planinsku utrku Targo Florio na Siciliji. Dakle, nesumnjivo se radi o trkaćem automobilu, a jedan od razloga njegova razvoja je zaprepastiti svijet.
"S modelom Divo želimo uzbuditi ljude širom svijeta. Sreća nije iza ugla već je u uglu (zavoju, op.a)", kratko je komentirao najavu novog modela Stephan Winkelmann, prvi čovjek kompanije. Lakši i agilniji od Chirona Divo će ući na teritorij gdje stoluju najbolji od najboljih, poput hipersportaša iz AMG-a, Porschea i McLarena.
Poznata je i cijena. Vjerovali ili ne, Divo će se nuditi po cijeni od 5 milijuna eura. I nemojte se čuditi ako naklada bude rasprodana u rekordnom roku, možda i na neviđeno. Automobil će biti javnosti prikazan 24. kolovoza ove godine u Kaliforniji.
Neslužbeno, lakši Divo s optimiziranom aerodinamikom bit će osjetno brži od ičega viđenog u Bugattiju. Vjerojatno će mu trebati i do 100 km/h manje od 2,5 sekundi koliko treba Chironu, dok će maksimalna brzina biti smanjena na 385 km/h. Nebitno, jer ovaj je auto stvoren za zavoje, a ne ravnicu.