2. SRPNJA 1999. godine Renault je kupio posrnulu rumunjsku tvrtku. Deset godina kasnije Dacia je važan sudionik na europskom tržištu, s konkurentnim proizvodima i moderno koncipiranom proizvodnjom.
Prepoznata kao proizvođač čiji automobili ulijevaju povjerenje, a pritom ne stoje puno, Dacia je najveći uspjeh postigla na tržištima u razvoju. Danas prisutna u više od 50 zemalja svijeta Dacia je marka koja bilježi konstantan rast, čak i u ovoj kriznoj godini. Od 2004. godine kad je lansiran Logan tvrtka je proizvela više od milijun vozila, a posljednje dvije godine tvrtka uspješno održava dvoznamenkasti porast prodaje.
Povijest:
1999 : Dacia postaje dio grupe Renault
Renault je stekao 51 % kapitala, a zatim postepeno povećavao svoj udio. Od 2003. Renault drži 99,3 % kapitala.
1999-2004 : opsežna modernizacija
Grupa Renault je uložila 489 milijuna eura u pet godina u modernizaciju tvornice u Pitestiju (Rumunjska). Dva modela, SuperNova i Solenza, lansirana 2000. i 2003., su igrala ulogu "probnih vozila" kako bi se testirao novi industrijski proces uveden od strane Dacie i njezinih dobavljača. Ova vozila su utrla put za Logan.
2004-2005 : Dacia Logan
Pouzdano i povoljno obiteljsko vozilo je bilo namijenjeno obiteljima zemalja u razvoju (Rumunjska, Maghreb...) kao bazno vozilo game. Logan je komercijaliziran u Europi u proljeće 2005, a uspjeh je bio trenutačan.
Prodavana pod markom Renault izvan Europe i Maghreba, vozila Logan odsada voze na cestama više od 80 zemalja.
2006-2008 : 3 nova modela u gami
Dacia obogaćuje svoju gamu uvođenjem Logana MCV, karavanske verzije Logana, te dva gospodarska vozila, Logan van i Logan pick-up.
Logan MCV se brzo pozicionira na svim tržištima. Budući da se u njega može udobno smjestiti 7 odraslih osoba, ovaj model postaje referenca za karavane po pristupačnoj cijeni, bez sličnih vozila na tržištu. Do danas je prodano više od 220.000 vozila Logan MCV, uglavnom u Europi.
2008 : Dacia eco²
S lansiranjem potpisa Dacia eco2 na Salonu u Parizu u listopadu 2008, Dacia je dokazala da je moguće proizvesti vozila po niskoj cijeni koja čuvaju okoliš. Svi modeli game su dostupni s verzijama Dacia eco2, s benzinskim, dizel, GPL i E85 motorima s emisijom CO2 nižom od 140 g/km.
2008- 2009 : Daljnje širenje game
Na tržište stiže Sandero, i dalje jeftin, ali osjetno atraktivniji model. Trend estetskog napretka potvrđuju Duster, prvo koncept vozilo Dacie i Sandero Stepway, off-road verzija Sandera.
Dacia danas
U prvih 5 mjeseci 2009., s gotovo 120.000 prodanih vozila, Dacia je ostvarila rast od 15,5% na tržištima koja su istovremeno pala za 16%. Dacia je na 9. mjestu u Francuskoj, a njezina prodaja se povećala čak osam puta u Njemačkoj
Dacia sutra
Dacia će ostati vjerna svom pozicioniranju te će nastaviti s proširenjem game, s novim modelom 4x4 u 2010.
Dacia - prodaja
2000 - 52.403 prodanih primjeraka
2001 - 54.368 p.p.
2002 - 57.681 p.p.
2003 - 69.166 p.p.
2004 - 98.908 p.p.
2005 - 163.899 p.p.
2006 - 187.215 p.p.
2007 - 230.473 p.p.
2008 - 257.854 p.p.
Dacia - najveća tržišta od 2004. g:
1. Rumunjska - 397.049 prodanih primjeraka
2. Francuska - 105.239 p.p.
3. Njemačka - 58.575 p.p.
4. Maroko - 50.476 p.p.
5. Alžir - 39.201 p.p.