DODGE je u Detroitu predstavio kamionet pokretan moćnim dizelašem, koji u pogledu nosivosti i vučne sile podiže letvicu i donosi vrijednosti nepojmljive prosječnom europskom vozaču.
I dok u Europi kamionete redovito pokreću skromniji dizelaši zapremine do 3 litre, u Americi vrijede neka druga pravila. Dodge pokretan Cumminsovim dizelašem je najbolji primjer. Osim što mu je nosivost preko 3,5 tone ovaj će Ram u Heavy Duty (HD) izdanju povući i do 16 tona. A to će mu omogućiti nova generacija rednog šestcilindraša koji iz 6,7 litara zapremine daje malo preko 400 KS i nevjerojatnih 1.356 Nm okretnog momenta, ili po američki okruglih i lako pamtljivih 400 hp i 1.000 lb-ft. Postoji i slabija verzija sa "svega" 375 KS i 1.152 Nm. U obje izvedbe ugrađuje se Aisinov šest-stupanjski automatski mjenjač, ali različite izvedbe. BorgWarner pogona na sve kotače je također dostupan.
Inače, u ponudi je i benzinac, i to 6,4 Hemi V8 s malo preko 300 KS i 581 Nm, a usuglašen s osam-stupanjskom automatikom.To je bazna izvedba.
Osim što je najsposobniji, ovo je prvi radni kamionet najteže klase koji ne oskudijeva u pogledu opreme. Naravno, ovdje na komfor treba računati samo kad je vozilo opterećeno, a od pomoći su napredniji amortizeri, prilagodljive opruge i aktivni zračni stražnji ovjes.
Sigurnosna oprema na popisu ima sve danas uobičajeno, od sustava automatskog kočenja i nadzora okoline kamerama do dodatnih kamera za nadzor tereta. Na popisu je i infotainment sustav, dok u području opcija Dodge nudi 750 W snažan Harmon Kardon audiosustav sa 17 zvučnika, ali i moćno vitlo.
I na kraju recimo kako je jamstvo na vozilo pet godina ili 160.000 km.