MNOGI ga nazivaju duhovnim nasljednikom najboljeg automobila u povijesti, McLarena F1, a premijeru će imati u svibnju iduće godine. Lista narudžbi je već otvorena.
Usprkos cijeni od dva milijuna GBP, svi zainteresirani moraju požuriti jer je planirana naklada serije samo 100 primjeraka. A ovom automobilu reklama nije potrebna, dovoljno je reći da iza njega stoje Gordon Murray i njegov tim.
Bolid ima T.50, a najveća je novost, bar ona koja odmah upada u oči, ugradnja ventilatora na stražnjem kraju. Razvijen je u suradnji sa stručnjacima tima Racing Point Formula One u čijem zračnom tunelu su i odrađena praktična testiranja.
Ventilator je promjera 400 mm, a osnovna namjena mu je da ubrza strujanje zraka kroz stražnji difuzor. Usis je vertikalan, a dio zraka usmjerava se za hlađenje motora. Ima šest modova rada, uključujući i onaj za kočenje kada svojim radom omogućava automobilu da s brzine od 240 km/h stane 10 metara prije. Automobil ima i dva aktivna krilca kojima se može smanjiti utjecaj uzgonskih sila, odnosno povećati downforce. Prema autoru, nijedan cestovni automobil otkako je svijeta nije imao bolju aerodinamiku od njegovog. A kad to kaže inače skromni Murray, onda to ima itekakvu težinu.
T.50 pokreće Cosworthov dragulj, atmosferski 4.0 V12 s oko 650 KS i 450 Nm. Izraz "rado se vrti" ovdje ima novu dimenziju jer ovaj motor ide do 12.100 o/min. Mjenjač je ručni sa šest stupnjeva prijenosa, a pogon na stražnje kotače. I da, masa karbonskog bolida dugačkog tek 4,34 metra je ispod tone, točno 980 kg. Ne morate sumnjati, u ovom je bolidu, kao i u njegovom prethodniku, pozicija vozača središnja, u doslovnom i prenesenom značenju.
Nema sumnje, ovaj bolid će imati sve preduvjete da dostojno naslijedi ono što je iza sebe ostavio legendarni McLaren F1.