Dvostruka premijera iz Volkswagena: Dva sportaša s preko 300 KS

Foto: Volkswagen

VOLKSWAGEN je iznenadio premijerom dva sportska modela. 

Volkswagen je odlučio pojačati ponudu u električnom segmentu, i to doslovno. Stižu dvije nove GTX izvedbe, i to za modele ID.3 i ID.7 tourer, a očekuje se ponavljanje uspjeha koji su GTX izvedbe ostvarile na ID.4 i ID.5 – svaki peti prodani primjerak je upravo GTX.

Kao pravi GTI

Sportske izvedbe će biti moguće odmah prepoznati po drugačijem svjetlosnom potpisu, sportskim detaljima, kao i odgovarajućom dekoracijom u kabini. 

Krenimo redom. ID.3 GTX dolazi u dvije izvedbe. Performance izvedbu mnogi u Volkswagenu vide kao ono što je Clubsport u domeni GTI ponude Golfa. Ono što pomalo iznenađuje je da je zadržan koncept s jednim elektromotorom (AP550), koji pokreće isključivo stražnje kotače. 

Maksimalac na 200 km/h

Standardni GTX ima 286 KS i postiže 100 km/h za 6 sekundi. Spomenuti Performance raspolaže s 326 KS i ubrza do 100 km/h za 5.6 sekundi, što je bolje i od Tesle Model 3 s jednim motorom. Spomenimo i maksimalac podignut na 180 km/h, odnosno 200 km/h na Performance izvedbi. ID.3 u GTX izvedbi ima bateriju od 79 kWh, a doseg je oko 600 km. Puni se snagama do 175 kW. 

GTX izvedbe imaju i sportski podešeno podvozje, a Performance standardno dobiva DCC adaptivni ovjes. Najkraće rečeno, ID.3 GTX je prvi Volkswagenov hot-hatch na struju. 

ID.7 tourer pak ima veću bateriju (86 kWh), snage punjenja su do 200 kW, a sinergijski učinak dva elektromotora je sad 250 kW ili 340 KS. Sprijeda je Volkswagen ugradio AKA150 asinkroni motor s 80 kW/109 KS i 134 Nm, dok je straga opet AP550 sinkroni elektromotor s permanentnim magnetima i maksimalnim vrijednostima od 286 KS i 545 Nm.

Doseg od 625 km

Pogon je dakako na sve kotače, a ubrzanje brutalno sve do 180 km/h. Nije najbrži, ali je svakako najjači karavanski model Volkswagena u povijesti. 

Prepoznatljiv izgled je i ovdje oplemenjen, a valja računati i na bogatiju opremu. U VW-u procjenjuju potrošnju na 16.7 do 18.7 kWh/100 km, odnosno doseg od 625 km. Početak prodaje najavljen je za proljeće, a očekuje se start na 65.000 eura. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.