Rimac oduševio u Švicarskoj: Električni udar iz Svete Nedelje pogodio Ženevu

 Foto: Rimac Automobili, Geneva Motor Show

KAO ŠTO smo najavljivali Rimac je i na ovogodišnjem salonu u Ženevi izazvao veliki interes poboljšanom verzijom postojećeg modela predstavljenom na krilima velikog posla sa Aston Martinom. 
 
Rimac je u manje od deset godina postigao nemoguće, bar u hrvatskim okvirima. Voljeli ga ili ne, priča o startu iz male garaže, stidljivom debiju u Frankfurtu i ogromnim poslovima koji su uslijedili u novije vrijeme ima težinu kao jedan od većih poslovnih uspjeha. Stavimo li sve u hrvatske okvire, radi se o gospodarskom čudu koje je ime Svete Nedelje stavilo uz bok Maranellu (Ferrari), Mollsheimu (Bugatti), pa i Stuttgartu (Porsche). I ne samo to, Gaydon kao sjedište Aston Martina, te Angelholm kao sjedište Koenigsegga ovime će se pobratimiti sa malim mjestom u zagrebačkom predgrađu. 
 
 
Rimac je nezaustavljiv, a toga su bili svjesni svi koji su posjetili njegov štand u Ženevi. Više od 250 zaposlenih stvara visokotehnološke proizvode kojima se divi cijeli automobilski svijet, a zajedno ih možemo vidjeti na njihovom posebnom Concept_One. I to ne jednom, već dva gdje crna varijanta s potpisom Briana Millera nosi oznaku NYC Edition. Da, bit će to prvi primjerak izložen u najprestižnijem američkom salonu iz kojeg većina hiperautomobila kreće put svojih (pre)bogatih kupaca. Atraktivni Concept_One u novom izdanju staje (opet) uz bok najboljima, pa ne sumnjamo da će električni udar od 1.224 KS koji potjera vozilo do 100 km/h za 2,5 sekundi i do 300 km/h za 14 sekundi privući mnoge, možda i neku od holivudskih zvijezda. Cijena od 1,2 milijuna eura ne bi trebala biti problem. 
 
Rimac Concept_One je doslovno snažan kao manja elektrana. Sprijeda su ugrađena dva elektromotora (500 kW) i dva dvostupanjska mjenjača, a straga su još dva motora, ukupne snage 600 kW. Energiju crpe iz seta baterija od 8.450 ćelija koje mogu dati do 1 MW snage, ali i apsorbirati do 400 KW pri kočenju. S njima 1.900 kg težak bolid ostvaruje autonomiju od 350 km.
 
 
Rimac se i dalje širi. Netom je najavio kako će uz američko imati predstavništva u Dubaiju, ali i Njemačkoj kao europskom središtu autoindustrije. Suradnja s Aston Martinom je dodatan vjetar u leđa, pa ne treba sumnjati u informaciju kako se priprema novi, još ekskluzivniji bolid. Prema službenim informacijama imat će nakladu od 20 primjeraka, a vjerojatno će biti još skuplji. 
 
I da, Rimčev bolid nije najskuplji. Bugatti već sada ima zakaparenu polovicu naklade, a njegov Chiron stoji nevjerojatnih 2,4 milijuna eura. Ako bi ga uveli u Hrvatsku platili bi ga preko 30 milijuna kuna. Uz bok mu stoji Pagani, sa još ekstremnijom Huayrom bez krova, a koji stoji „tek“ 2,2 milijuna eura. 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.