OVAJ Ferrarijev bolid ima sve osim krova.
Po mnogima se radi o najboljem proizvodu iz Ferrarija po pitanju vozačkog potencijala, a to potvrđuju i specijalne izvedbe namijenjen isključivo stazi, Pista Coupe i Pista Piloti. Sada pak dolazi Spider izvedba, što znači kako je krov postao suvišan, a vozač dobio mogućnost otvorenog pogleda u nebo. Ali samo kada auto stoji, jer je ispod poklopca najmoćniji V8 u povijesti Ferrarija.
3.9-litreni twin-turbo motor daje 720 KS i 770 Nm, a sada ni krov ne smeta u slušanju njegove simfonije. 100 km/h uhvati za 2,85 sekundi, na 200 km/h postigne nakon 8 sekundi, a posustaje na točno 340 km/h.
Nešto lošija ubrzanja posljedica su dodatnih konstrukcijskih elemenata ugrađenih zbog gubitka nosive konstrukcije krova. Radi se o dodatnih 91 kg, pa su u Ferrariju odlučili ponuditi nekoliko opcija za redukciju mase. Jedna od njih su 20-inčni naplatci izrađeni od kompozitnih materijala koji su 20 posto lakši od standardnih naplataka.
Recimo i kako cijena nije objavljena, ali je zasigurno osjetno viša od one za coupe. I da, ovo je jubilarni 50. Ferrarijev model u toplesu. Stoga, red ga je platiti bar 300.000 eura, ako ne i više.