IAKO se cijena najjeftinijeg Ferrarija kreće u stotinama tisuća (eura), navigacija se više neće nuditi na novim automobilima, čak ni uz doplatu.
To prije svega vrijedi za novije modele 12cilindri i Purosangue, a poslano je i objašnjenje iz Ferrarija. Iako je navigacija dugi niz godina bila simbol luksuza u automobilu, dolaskom pametnih telefona ona je postala daleko pristupačnija.
Navigacijski sustavi su izgubili na ekskluzivnosti, ali ne i na upotrebljivosti. Danas nude više informacija nego ikad prije, posebno one koje se koriste na mobilnim telefonima. Toga su svjesni i u Ferrariju, čije automobile vlasnici ionako voze samo povremeno.
"Učinili smo to jer mislimo da je telefon i fantastično zrcaljenje telefona najjednostavnija mogućnost i najažuriraniji sustav", rekao je Ferrarijev šef marketinga Emanuele Carando za Drive. "Naši se automobili ne koriste svakodnevno i ne želimo da naši klijenti svaki put kad voze svoj Ferrari saznaju kakvu vrstu sustava moraju koristiti. Imaju telefon, imaju svoj Apple i Google Maps ili što već."
I doista, kada ste zadnji put koristili ugrađenu satelitsku navigaciju u automobilu, umjesto da uključite telefon i koristite Apple CarPlay ili Android Auto? Kupci novih Ferrarijevih modela neće imati drugog izbora nego koristiti svoj telefon za navigaciju.