KONCERN Stellantis je potvrdio kako se slavno ime B segmenta vraća na scenu.
Fiat punto je od svog lansiranja više no dostojno preuzeo teret nasljeđa Una te se pokazao kao jedan od najuspješnijih modela s kraja prošlog milenija. Vrlo dopadljiv dizajn, upotrebljiva kabina, solidna manevarska svojstva i solidna kvaliteta po fer cijeni bili su dobitno rješenje.
Punto je potkraj 2018. godine u svojoj trećoj generaciji doživio kraj, a sada je Stellantis objavio kako će Punto dobiti nasljednika. Novi model će biti predstavljen 2023. godine, a koristit će platformu CMP (Common Modular Platform) koju će dijeliti s 208, Corsom te većim C4. No prije lansiranja će biti već iduće godine predstavljena osvježena platforma, a vrlo vjerojatno i konceptno izdanje novog modela.
Godinu kasnije stići će proizvodna izvedba u hibridnom izdanju, a negdje 2024. godine trebala bi stići i električna izvedba. Paralelno će svoju zamjenu dobiti i Lancia Ypsilon, koja je još uvijek u prodaji.
Zasad je nepoznato što će biti s modelima 500 i Panda, koji koriste osnovu iz 2007. odnosno 2011. g.
Podsjetimo, prvi Punto je dizajnirao Giorgetto Giugiaro, a lansiran je 1993. godine. Osim izvedbi s tri i pet vrata nudio se i kabriolet, a prodano je ukupno čak 3.4 milijuna primjeraka. Druga generacija stiže 1999. godine, dok je treća debitirala 2005. godine. Dizajn je bio opet vrlo atraktivan, a inspiraciju Maseratijem odlično je uklopio Giorgetto Giugiaro. Tijekom godina je svakim redizajnom mijenjao ime, od Grande Punto preko Punto Evo do povratka na Punto.