ALPINE A110 spada u red najboljih automobila za angažirane vozače sklone sportskoj vožnji.
R izvedba taj osjećaj dodatno potencira. Uostalom ne čudi što su u ovaj automobil zaljubljeni pojedini članovi postave Grand Toura, a podjednako ga vole vozački entuzijasti i stručna kritika.
Francuska marka sada pokazuje da može i bolje. Predstavlja R izvedbu koja će zahvaljujući preinakama postati najbrži auto u povijesti marke. Preuzima pogon S izvedbe, ali sada uz još manju masu, ali i veću potisnu silu.
Ovaj auto kao da je Gordon Murray osobno slagao pa ne čudi što mu se i on divi. Automobil teži tek 1082 kg ili 34 kg manje od S inačice. Tajna smanjene mase je u primjeni karbona od kojeg su izrađeni pojedini dijelovi karoserije. Svakim kilogramom manje automobil dobiva na cijeni, ali je i proporcionalno brži. I vizualno je privlačan, a posebno zanimljivo je stražnje karbonsko staklo.
Brojni su i aero dodaci, ne da bi auto manje trošio, već da bi povećao potisnu silu. I doista, malena Alpine sada s dodatnih 43 kg sile pritišće podlogu pri maksimalnoj brzini. A ona iznosi čak 285 km/h koje omogućava poznati 1.8 turbo s 300 KS i 340 Nm. Konačno, sprint do 100 km/h je sada pao ispod 4 sekunde i iznosi odličnih 3.9 sekundi.
Recimo i kako je ispuh novi pa maleni motor zvuči još grlatije. Spomenimo i dorađeno podvozje te poneki ekskluzivan dodatak poput tkanenih omči umjesto klasičnih ručica. Cijena je nepoznata, ali će biti osjetno viša od 72.500 eura koliko se traži za A110 S.