FOTO Aston Martin predstavio zadnji V12 model u povijesti

Foto: Aston Martin

NAKON višemjesečnih, pa i višegodišnjih oproštajnih izvedbi stigla je još jedna, navodno zadnja s klasičnim V12 motorom. 

Baš kao što priliči, zadnji Vantage je ujedno i najjači Vantage u povijesti, kad su u pitanju izvedbe lišene električne asistencije. Na ovom modelu 5.2 V12 twinturbo je toliko jak da je specifična snaga automobila narasla za čak 20% u odnosu na V8 model.

Prevedeno, V12 dragulj daje 700 KS pri 6500 o/min, uz 753 Nm okretnog momenta dostupnog već od 1800 o/min. A primjenom karbona i štednjom na svakom gramu konstrukcije masa je dovedena na više no odličnih 1795 kg. 

Drakonska dijeta rezultirala je ugradnjom lakšeg akumulatora, a novi ispušni sustav od nehrđajućeg čelika skida još 7.2 kg. Lakši je, ali je grmljavina koju ispušta još opakija. 

Standardno dolaze i kompozitne kočnice s diskovima promjera 410 mm koje grle šest-klipne čeljusti. Straga su diskovi promjera 360 mm, a čeljusti s dva klipa manje. Grizu snažno, ne posustaju ni kad se usiju na 800 stupnjeva Celzijusa, a na vagi pokazuju 23 kg manje. 

Red je spomenuti i pneumatike. Potpisuje ih Michelin (Pilot 4S), a mjere su slične valjcima, sprijeda 275/35, a straga 315/30. 21-inčni naplatci izgledaju odlično, a štede još 8 kg. Konačno spomenimo i širi trag kotača, i to za 40 mm. 

Ovaj vantage može povući do stotke za 3.5 sekundi, ubrzava sve do 322 km/h kada generira i do 204 kg potiska.

Standardna oprema je osam-stupanjska automatika iz ZF-a, ali i špera. Tu će se nadovezati i 50% kruće opruge sprijeda te 40% straga. Čisti hardcore. Nažalost, cijela serija od 333 primjeraka je već rasprodana pa cijenu ne treba ni spominjati.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.