OPREMLJENI većom baterijom Audijevi SZV modeli Q7 i Q8 sada mogu na struju prijeći do 90 km.
Kombinacija je poznata, a uključuje 3.0 V6 benzinski motor, elektromotor i sada novu bateriju. Benzinac daje 250 kW/340 KS, elektromotor daljnjih 130 kW i 460 Nm, a nova baterija sa 17 ćelija po 70 Ah daje 25.0 kWh kapaciteta (neto 22 kWh) pri 370 V.
Za korisnika bitna informacija je ipak sinergijski učinak kod 55 TFSI e od 290 kW/394 KS i 600 Nm, kao i podaci o potrošnji. Prosjek je 1.2-1.4 l/100 km, ali i 9.8-10.5 l/100 km kad je baterija prazna. Što se potrošnje energije tiče, ona je na razini od 27.8 do 29.1 kWh/100 km, što je s obzirom na veličinu i masu automobila očekivano. Podaci za Q8 su neznatno lošiji. Oba modela do 100 km/h stižu za 5.7 sekundi.
U ponudi je i 60 TFSI e quattro, a tu uz pomoć novog elektromotora maksimum ide do 360 kW/490 KS i 700 Nm. Zanimljivo je da je potrošnja na gotovo istoj razini, a sprint do 100 km/h skraćen na 5 sekundi.
Sve izvedbe maksimalno mogu do 240 km/h, dok na struju ne mogu preko 135 km/h. Punjenje je snagom do 7.4 kW, što znači da je potrebno nešto manje od 4 sata da baterija bude napunjena.
Moguće je i punjenje u vožnji kad je benzinac u generatorskom načinu pri brzinama višim od 65 km/h. Također, softver će odraditi posao pri krstarenju kad vozač makne nogu s gasa i motor se ugasi – ovisno o situaciji na cesti i navigacijskim podacima, aktivirat će se pogon. Punjenje kočenjem ide intenzitetom do 0.3 g, odnosno do snage regeneracije od 80 kW.
S mehaničke strane spomenimo i uvođenje eAWS-a (Electromechanical active roll stabilization) opremljenog elektromotornim pogonom, a nadovezuje se na automatski nadziran zračni ovjes i, prvi put na PHEV modelu, zakretnu stražnju osovinu. Sve rečeno donosi daleko bolja dinamička svojstva automobila.
A ako se pitate koliko ovo zadovoljstvo stoji, znajte da je start u Njemačkoj na 85.500 eura, odnosno 92.900 eura za Q8. Snažniji 60 TFSI e kreće od 96.000 odnosno 103.200 eura.