OBNOVLJENI model donosi daljnji rast snage, ali i tehnologiju beskompromisnog RS3.
Samo mjesec dana nakon blagog redizajna modela, iz Audija potvrđuju kako su dotjerali i sportsku izvedbu S3. Model se i dalje nudi u obje karoserijske izvedbe, a koje ćete izvana prepoznati tek po detaljima poput novih prilagodljivih LED svjetala te blago izmijenjenoj Single frame maski.
U kabini pak promjene obuhvaćaju nove otvore ventilacije, izmijenjenu ručicu mjenjača te uvođenje nove ambijentalne rasvjete. Za S3 uobičajeni postaju i dodaci poput crnog tapecirunga krova, papučica od nehrđajućeg čelika i detalja u finišu karbona.
Bitne pak promjene dolaze ispod lima. Sprijeda je to 2.0 TFSI kojem je snaga podignuta na 333 KS, a okretni moment na 420 Nm. Značajno je to povećanje (+23 KS/+20 Nm) koje će se osjetiti i u vožnji. Maksimalac je limitiran na 250 km/h, dok ubrzanje od 100 km/h traje 4.7 sekundi.
Osim motora i njegove turbine, modifikacije su obuhvatile i sedam-stupanjski S tronic mjenjač. Ono najočitije je skraćivanje odziva pri promjeni stupnjeva prijenosa u punom opterećenju. Također, razdjelnik momenta preuzet je s RS3.
Vozač na raspolaganju ima ukupno šest predefiniranih načina vožnje, uključujući Dynamic plus kod kojeg razdjelnik momenta prioritet daje stražnjoj osovini, i to vanjskom kotaču u zavoju, čime se potiče sklonost preupravljanju.
Spomenimo i revidirano sportsko podvozje, a posljedica čega je predvidljivije držanje putanje, te vizualno spuštanje vozila za 15 mm u odnosu na standardni A3. Potentnije su i kočnice, s prednjim perforiranim diskovima promjera 357 mm koje obuhvaćaju dvoklipne čeljusti.
Audi S3 će u prodajne salone stići u ovom kvartalu, i to po početnoj cijeni od 55.600 eura u Njemačkoj.