NAKON osnovne izvedbe Audi je predstavio i koncept električnog karavana koji će se naći u standardnoj ponudi.
Upravo tako, Audi A6 Avant E-Tron Concept je najava serijskog modela koji će se uz minimalne razlike u Audijevim salonima pojaviti 2024. godine. Kao i u slučaju prethodne liftback izvedbe, Audi je još jednom uspio modernizirati svoj dizajnerski izraz, uklopiti ga s elektrifikacijom i očito uspješno uvesti u novo doba autoindustrije.
Prednji kraj je usprkos prilagođavanju električnom pogonu u potpunosti prepoznatljiv. Svjetla su dodatno stanjena, a inače velika Single Frame rešetka je sada zatvorena, sa središnjim osvijetljenim logotipom. Upečatljiv dojam zaokružen je ogromnim usisnicima izvučenim na bokove.
Možda najdojmljiviji izgled novi A6 pruža s boka. Dinamična silueta ima lagano zakrivljenu liniju krova padajućeg oblika prema stražnjem kraju, koja je istaknuta aluminijskom lajsnom. Staklene površine su smanjene, dok su kotači očekivano dovedeni na maksimalnu moguću mjeru od 22 cola.
Vratimo li se na svjetla, u Audiju kažu kako se dnevna svjetla mogu programirati i prilagodljiva su želji vlasnika, a isto će nuditi i na serijskom modelu. Koncept nudi i više od toga, pa svjetla služe i kao projektor za igranje igrica. Sve što trebate napraviti je približiti se kakvom zidu, parkirati i uživati u igrama.
Stražnji kraj će dizajnerski ostati vjerojatno vezan za koncept. I dok 3D svjetla možemo zamisliti na serijskom automobilu, velike imitacije difuzora će vjerojatno ostati vezane samo za maštu.
Dimenzije su ostale iste kao kod A6 Sportback E-Tron Concepta, pa je tako duljina 4.96 m, širina čak 1.96 m, a visina 1.44 m. Jedina prava razlika je straga, dok službeni podaci govore kako je koeficijent otpora zraka sada porastao s 0.22 na 0.24.
Interijer vozila je još uvijek nepoznat, a vjerojatno i nije do kraja razrađen. Nema sumnje da će nuditi sve što nude i njegovi još uvijek aktualni prethodnici, ali dakako uz osjetno moderniji pristup. Očekujte puno ekrana, još više svjetla i sve uz tradicionalnu visoku kvalitetu izrade.
Koncept je postavljen na PPE platformu, a pokreću ga dva elektromotora s ukupno 476 KS i 800 Nm. Pretpostavlja se da je baterija od 100 kWh, što bi značilo da bi u kombinaciji 270 KW snažnog punjenja za samo 10 minuta Audi dobio 300 km dosega. Za punjenje baterije od 5 do 80% potrebno je manje od 25 minuta. Doseg je oko 700 km, kažu u Audiju.
Performanse su nepoznate, ali ovisno o pogonu karavanski A6 će nuditi ubrzanje do 100 km/h od 7 sekundi na "osnovnoj" verziji pa sve do ispod 4 sekunde kod najsnažnijih inačica.
U svakom slučaju Audi je još jednom pokazao da je spreman za budućnost. Pitanje je samo kako će na to reagirati njegovi mnogobrojni poklonici.