HONDA se konačno odvažila predstaviti Civic za europsko tržište.
Civic je u odnosu na prethodnike prvo izgubio dizelski motor, a sada u 11. generaciji gubi i klasičan benzinski motor kad je Europa u pitanju. Budući rival Corolle, ali i europskih uzdanica kao što su VW Golf i Peugeot 308, nudi se isključivo u hibridnom izdanju.
Nosi oznaku e:HEV, a čini je kombinacija 2.0 benzinca s Atkinsonovim kružnim procesom te elektromotor. Sinergijski učinak je 184 KS i 315 Nm, što je čak i bolje od benzinskog prethodnika. Uz manju emisiju CO2 nudi i nenadmašnu potrošnju od svega 5 l/100 km. Baterija je smještena ispod stražnjeg sjedala, a u Hondi ističu kako su postigli termičku iskoristivost od čak 41.2%.
Vanjština je gotovo u potpunosti ista kao kod američke inačice, a isto vrijedi i kad je u pitanju interijer koji dolazi s 9-inčnim zaslonom infotainmenta i 10.2-inčnom pločom s instrumentima. Budući vlasnici mogu računati i na više prostora u kabini zahvaljujući dodatno povećanom razmaku između osovina.
Kao što možete vidjeti na fotografijama, europski Civic izvana je vizualno gotovo identičan američkom. Krasi ga elegantna i sportska silueta, što je postignuto spuštanjem linije haube za 25 mm u odnosu na prethodnu generaciju.
Novi Civic u europske prodajne salone stiže na jesen.