FOTO Hyundai razotkrio što nudi Ioniq 6

Foto: Hyundai

PREMA službenim podacima, Ioniq 6 spada u red energetski najučinkovitijih električnih vozila na tržištu.

Uz nekonvencionalni dizajn, iza pojma tzv. električnog streamlinera Ioniq 6 za posljedicu donosi i visok stupanj djelovanja pa će s baterijom sasvim prosječnog kapaciteta od 77.4 kWh ostvarivati doseg do 610 km. Službena procjena je potrošnja energije od 14 kWh/100 km što je među najboljima u segmentu. 

Opremljen 800-voltnom tehnologijom Ioniq 6 podržava ultra brzo punjenje - od 10% do 80% za samo 18 min.
Postavljen na e-GMP platformu ovaj model nudi i vrlo izdašan međuosovinski razmak od čak 2950 mm, pa ne čudi što mu je jedna od karakteristika izražen komfor.

Uostalom, od automobila s vanjskim mjerama od 4855 mm duljine, 1880 mm širine i visine od 1495 mm to se i očekuje. Pritom imajte na umu kako je samo stražnji prevjes duljine čak 105 cm.

Za poseban ugođaj u vožnji brinu se brojni dodaci poput promjenjive ambijentalne rasvjete u ovisnosti o brzini. Inače, na raspolaganju je šest tema i čak 64 boje ambijentalne rasvjete. Tu su i posebno dizajnirana sjedala, a za poseban dojam vožnje brine se i aktivni sustav zvuka, gdje se u kabini generira umjetni zvuk pogona.

Vozač na raspolaganju ima elektro pogon gdje može birati verzije sa stražnjim pogonom ili AWD pogonom s dva elektromotora. U potonjem slučaju govorimo o 325 KS i 605 Nm, što znači sprint do 100 km/h za samo 5.1 sekundu.  Vrijedi spomenuti kako će se nuditi i opcija s manjim kapacitetom baterije od 53 kWh. 

EV Performance Tune-up vozaču omogućuje slobodnu prilagodbu sile otpora na upravljaču, načina rada motora, osjetljivosti papučice gasa i moda vožnje. Kad su pak razni dodaci u pitanju, tu su V2L tehnologija punjenja drugih električnih uređaja, 12-inčni digitalni infotainment, Bose audiosustav te SmartSense sustavi asistencije vozaču. 

Početak proizvodnje je planiran za treći kvartal ove godine, a potom će krenuti i komercijalizacija na pojedinim tržištima. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.