Konačno BMW kakav treba biti: Lagan, moćan i beskompromisan

Foto: BMW

POKREĆE ga najsnažniji redni šestcilindraš u povijesti BMW-a. 

Legendarni 3.0 CSL nastao je 1972. godine, a sada, nakon pola stoljeća, dolazi duhovni nasljednik. M odjel također slavi 50. rođendan, a umjesto svjećica na torti predstavio je niz zanimljivih noviteta, od karavanskog M3, preko novog M2, pa sve do CSL-a. 

I dalje je to ekstremni sportski coupe, ali ovaj put bez utega homologacije za natjecanje. Novi CSL je tu kako bi podigao imidž marki, donio dodatnu zaradu, ali i pokazao konkurenciji kako u Bavarskoj mogu nastati prave stvari. 

Novi 3.0 CSL se nameće agresivnim izgledom, a coupeovsku formu preuzima od M4. Osim natjecateljskih naljepnica, posebno efektno izgledaju zlatni naplaci, sprijeda od 20 inča, a straga broj veći. Straga pak ponosno stoji krilo, baš kao što je to bio slučaj na originalu. Sve u svemu, dovoljno da i nasljednik dobije nadimak Batmobile. 

Ispod poklopca je 3.0 twin-turbo stroj, sada nasviran na čak 560 KS i 550 Nm. Da, maksimalni moment je manji nego na M4 CSL-u, ali s dobrim razlogom - ovaj novitet ima ručni mjenjač. Dodamo li svemu stražnji pogon, jasno je kako je zabava u ovom bolidu zajamčena.

 

I znajte kako je ovaj automobil osjetno lakši od M4 CSL-a, čak 355 kg. Kako bi sve proteklo u najboljem redu, brinu se kompozitne kočnice te adaptivni M ovjes. Za sve ostalo pobrinut će se vozač i njegovo iskustvo. 

BMW planira proizvesti samo 50 primjeraka, a za to će mu trebati tri mjeseca. Proizvodnja svakog primjerka s dosta ručno izrađenih komponenti traje 10 dana, pa računajte kako će cijena biti stravična. 
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.