FOTO Volkswagen predstavlja sportski ID.4 GTX s 300 KS

Foto: Volkswagen

OVO je prvi električni model tvrtke naglašenih sportskih karakteristika. 

Za razliku od svojih prethodnika ova izvedba je osjetno snažnija, a time i dostojna da vrati oznaku GTX na tržište. Osnovna razlika između klasične izvedbe s jednim elektromotorom i stražnjim pogonom je da GTX ima dva elektromotora, gdje je još jedan postavljen iznad prednje osovine. Time je maksimalna dostupna snaga skočila na čak 299 KS, a vozilo je dobilo pogon na sve kotače. 

Poznate su i performanse, pa tako u Volkswagenu kažu da će ID.4 postići 100 km/h za 6.2 sekundi, dok je maksimalna brzina podignuta na 180 km/h. Dobar podatak je i kako ID.4 sada postaje izuzetno agilan – najbrži je na semaforu sa sprintom do 60 km/h za 3.2 sekundi. 

ID.4 GTX u svakodnevnom korištenju koristi stražnji pogon, a tek nakon što senzori detektiraju nedostatak trakcije ili vozač snažno pritisne papučicu gasa, aktivirat će se i prednji pogon. Radi se o milisekundama te vozač neće osjetiti uključivanje dodatnog pogona, kažu u Wolfsburgu. 

GTX izvedbu ćete lako prepoznati po novoj grafici prednjih svjetala, ali i po 20-inčnim naplacima (broj veći uz doplatu). Diskovi su promjera 358 mm, a naziru se iza prednjih kotača. Ne gledajte straga, jer tamo su iz poznatih razloga i dalje bubanj kočnice. Na popisu je niz sportskih paketa koji uključuju izravniji upravljač, tvrđi ovjes, pa i podesivo podvozje s pet modaliteta rada.

U GTX-u je ista baterija od 77 kWh koja teži 486 kg, a osigurava doseg od 480 km po WLTP-u. Dobra je vijest kompatibilnost s punjačima snage do 125 kW, što znači pola sata punjenja za 300 km dosega.

GTX izvedba je i bogatije opremljena, a mi ćemo ovaj put izdvojiti veći zaslon infotainmenta dijagonale 12 inča te head-up zaslon s AR funkcijom. 

Prodaja počinje ovog ljeta, a u Njemačkoj kreće cijenom od 50.415 eura.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.