VELIKI povratak Fiata na scenu gradskih automobila očekuje se uskoro dolaskom nove generacije slavnog modela.
Naravno, u pitanju je Panda koja je u posljednjem izdanju ugazila u drugo desetljeće i pritom joj popularnost ne jenjava. Međutim, Stellantis ima velike planove, posebno kad se govori o novoj generaciji.
Nova Panda će biti isključivo električni model, a u ponudi će se pozicionirati ispod relativno uspješnog Fiata 500e. Time bi, kao što kaže predsjednik marke Oliver Francois, trebalo „probuditi uspavanog diva“, piše AutoExpress. "Mi još nismo ni krenuli buditi diva“, rekao je Francois za britanski magazin.
Nova Panda dolazi već ovog proljeća, a pretpostavlja se da će se uvelike oslanjati na koncept Centoventi prikazan 2019. godine. Cilj je jednostavnim dizajnom te oskudnijom ponudom opcija smanjiti troškove proizvodnje, ali uz zadržavanje prilagodljivosti potrebama kupaca.
Stoga se modularnost zadržala kao središnji pojam, i to kroz 4U program personalizacije koji će nuditi 4 izvedbe krova, 4 vrste odbojnika, 4 tipa kotača i 4 boje. U kabini se pak omogućava trenutno prilagođavanje plug-and-play pristupom, pa je moguća i naknadna nadogradnja.
Cijena još nije poznata, ali očekuje se kako bi Panda mogla krenuti od nekih 18.000 eura za izvedbu ograničenih mogućnosti, posebno po pitanju dosega. I još jedna loša vijest je činjenica da izostanak klasično pogonjenih izvedbi znači i ukidanje Pande 4x4, automobila koji je stekao kultni status.