Hyundaijev prvi motor s izravnim ubrizgavanjem

KOREJSKI je proizvođač upravo predstavio svoj prvi motor s tehnologijom izravnog ubrizgavanja. Riječ je o 2,4-litrenom benzincu koji bi na europsko tržište trebao stići tijekom iduće godine.

2,4-litreni Theta II GDI će isprva biti ugrađivan samo u novu Sonatu koja bi do sredine iduće godine trebala stići i na naše tržište, najvjerojatnije pod oznakom i40. Kasnije će njegova upotreba biti proširena na još neke modele, no većinom će se raditi o izvedbama namijenjenim američkom i dalekoistočnom tržištu.

Za razvoj ovog motora Hyundai je utrošio oko 100 milijuna Eura te će njime, prema riječima proizvođača, svojim kupcima ponuditi veću ekonomičnost uz bolje performanse.

Konkretno, korejskom će tržištu ovaj motor biti dostupan u izvedbi snage 200 KS pri 6.300 o/min. Zahvaljujući nekolicini preinaka ovaj će motor omogućiti i brže postizanje radne temperature, što bi pak trebalo rezultirati i smanjenjem emisija pri tzv. hladnim startovima za oko 25%. Daljnjem smanjenju potrošnje svakako pridonosi i Dual Continuously Variable Valve Timing (DCVVT) sustav promjenjivog upravljanja ventilima.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.