VW Polo prema svemu sudeći nije jedini model koji plaća danak uvođenja norme Euro 7.
Aktualna generacija Škode Fabije na sceni je od 2021. godine, ali ovaj put ponuda nije bila proširena i praktičnijom karavanskom inačicom niti će se to dogoditi. Prema trenutnim informacijama, priča bi mogla ići u potpuno drugom smjeru i kad je sama Fabia u pitanju.
Kad je riječ o tom crnom scenariju, on je već viđen u slučaju Volkswagena, koji je sve bliže ukidanju Pola. Čelnik Škode Klaus Zellmer je tako u nedavnom intervjuu za Autocar rekao da bi prilagodba standardima Euro 7 učinila Fabiju (pre)skupom i ljudi je više ne bi kupovali. Stoga ako regulativa Euro 7 prođe, neće biti moguće zadržati prisutnost u B segmentu, bar ne po pitanju kompakta pristupačne cijene, poručuje Zellmer.
Podsjetimo, ista je priča nedavno stigla iz Volkswagena, ali po pitanju Pola. Tada je rečeno da bi uvođenje strožih normi automatski značilo poskupljenje Pola za 5000 eura. Kalkulacije Europske komisije govore kako se radi o daleko manjem poskupljenju od oko 300 eura. Netko očito ne govori istinu.
>> FOTO Ovo je nova Škoda Fabia
Uzmemo li u obzir da je Audi već presudio modelu A1, ispada da bi jedini model mogao ostati Seat Ibiza. Ali vjerojatno se i tu radi o održavanju na životu od nekoliko dodatnih mjeseci. Vrlo skoro najjeftiniji model u Volkswagenovoj gami mogao bi biti električni ID.2 i njemu srodni blizanci drugih marki. U tom slučaju govorimo o startu na 25.000 eura.
Škoda Fabia trenutno starta cijenom od 18.092 eura, Seat Ibiza je na 16.462 eura, a VW Polo na 19.512 eura. Razmišljate li o ovim modelima, naš je savjet da požurite jer ponuda vjerojatno neće biti bolja.