INFOGRAFIKA Ovo su najprodavanije marke auta po zemljama

Foto: Visual Capitalist, EPA, Toyota

I OVE godine donosimo pregled najpopularnijih automobilskih marki po zemljama. 

Prioriteti, ali i naklonosti određenoj marki mijenjaju se od zemlje do zemlje pa su tako marke iz VW koncerna redovito najpopularnije u našoj regiji, dok svijetom i dalje vlada japanski gigant. Također, ovisno o samoj veličini zemlje mijenjaju se i potrebe za određenim tipom automobila. U skučenim urbanim sredinama gradski automobili i mali crossoveri prolaze bolje, dok na velikim i slabije naseljenim prostorima s lošijom infrastrukturom glavnu riječ vode radna terenska vozila. 

Ovu infografiku koju donosi Visual Capitalist potpisuje Budget Direct Car Insurance, a temelji se na rezultatima prodaje iz 2019. godine. 

Već prvi pogled na grafiku otkriva da je Toyota uvjerljivo najpopularnija marka na svijetu. Toyota je najprodavanija marka u čak 41 zemlji od njih 104 obuhvaćene analizom. Ovdje vrijedi reći kako je i Toyota Corolla bila najprodavaniji model u svijetu, a titulu najprodavanijeg osvojila je u pet zemalja. Međutim, pravi kralj je Toyota Hilux, koja je najprodavanija u čak 16 zemalja svijeta, a posebno je popularna na južnoj hemisferi. 

I dalje su najpopularniji automobili okarakterizirani kao putnički automobili s pobjedom u 57 od 104 zemalja. Lagana komercijalna vozila uključujući SUV-ove najpopularniji su u 47 zemalja.

Najprodavanija vozila po klasama

  • Kompakt: 12
  • Sedan/karavan: 26
  • Subkompakt: 19
  • SUV: 20
  • Kamionet: 24
  • Kombi: 3

Neki novi trendovi bili su primijećeni već 2019. godine kad je tesla Model 3 bila najprodavaniji model u Norveškoj i Nizozemskoj. 

Kad je pak u pitanju naša regija, stvari su poznate. U Sloveniji je nacionalni auto Renault Clio, a Hrvatska, BiH i Srbija miljenicu imaju u Škodi Octaviji, baš kao i većina zemalja srednje Europe. 

>> Infografiku u većoj rezoluciji možete vidjeti ovdje.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.