PRAVA poslastica našla se ovih dana u ponudi.
Vrijeme sportskih kompakta je definitivno prošlo, ali danas će se i dalje svatko okrenuti za automobilima koji nose oznaku GTI, R, RS, M, AMG i Type-R. Posebno kad se radi o starijim klasicima poput Lancije Delte HF Integrale ili Ford Escorta RS Cosworth.
Međutim, sve rečeno možete zaboraviti kad vidite ovakav bolid. Dovoljno je reći kako ga potpisuje Sbarro, malena švicarska kuća poznata po doista posebnom pristupu u tuningu i kreiranju automobila. Jedna takva priča javnosti je predstavljena 1984. godine, kad je stigao Super Eight.
Vjerovali ili ne, osnova ovog automobila je Ferrari 308. Unikat potpisuje Franco Sbarro, a ovaj kompakt za svoje vrijeme ozbiljno ulazi u sferu supersportaša. Za početak recimo kako Ferrarijeva osnova uključuje i središnji smještaj motora. I to ne bilo kojeg, već istog Ferrarijevog 2.9 V8 atmosferca. Razvija 240 KS, a usuglašen je s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Postavljen na 15-inčne zlatne BBS-ove naplatke s originalnom kompozitnom karoserijom, ovaj automobil, usprkos činjenici da je unikatan, ima u potpunosti izrađen interijer.
Ovaj automobil, koji je dio životnog vijeka proveo u Sbarro muzeju, a potom kod švicarskog kolekcionara, sada se nalazi u Parizu. Nudi ga neimenovani vlasnik na Bring-A-Trailer aukcijskoj platformi, a trenutačna cijena je 50.000 USD. Nije pretjerano, zar ne?