Kako je Defender postao glavni šminker među SUV-ovima

Foto: Manhart

DOLASKOM novog Defendera stvari su se iz korijena promijenile pa ćemo u budućnosti ovo slavno ime rjeđe viđati na avanturama izvan asfalta.

I za to nije kriv Land Rover. Takvi su trendovi pa je bilo logično da će Defender u novom izdanju biti osjetno luksuzniji, napredniji i daleko skuplji, a poveznicu s prethodnikom će održati putem imena i ponekog dizajnerskog detalja. Tako je i bilo pa sad nije rijetkost da Defender stoji i preko milijun, pa čak i 1.5 milijuna kuna zastranite li u V8 vode.

U priču su se uključili i brojni tuneri, a među njima i Manhart. Model nosi oznaku DP500, a ime doista sugerira maksimalnu snagu. Međutim, osnova nije V8. Dovoljan je bio 3.0 V6 turbobenzinac, kojem je snaga povećana s 400 na 512 KS, a maksimalni okretni moment s 550 na čak 710 Nm. Time je dostignuta čak i V8 opcija (525 KS, 625 Nm).

Manhart je poradio i na dizajnu pa sada Defender izgleda još modernije, ali i manje kompatibilno s terenom kojem njegovi geni ipak streme. Postavljen je na 24-inčne kotače, ima niz ukrasnih detalja, dok je interijer oplemenjen kožom i alkantarom. Cijena je na upit, ali svakako nije mala.