Kako je duda izazvala buru u Americi

Foto: KIA

VEĆ je sama reklama za skorašnji Super Bowl izazvala neviđen interes, ali i nebrojene kritike. 

Za svoje mjesto na Super Bowlu se već tradicionalno natječu brojni autoproizvođači. Imati reklamu na tom događaju je velika i skupa stvar koju će moći vidjeti deseci milijuna Amerikanaca. Kia je tu tradicionalno prisutna, a ove godine navodno planira reklamu posvetiti obnovljenom SUV-u, modelu Telluride. 

I ništa tu ne bi bilo sporno da na najavu za reklamu nije stavila dječju dudu. Bolji poznavatelji događaja u Americi prisjetit će se niza optužbi korejskog giganta za korištenje maloljetne radne snage u svojim pogonima u Americi. 

>> Otkriveno da u Hyundaijevim tvornicama u SAD-u rade djeca. Najmlađe imalo 12 godina

Samih službenih optužbi još nema, ali se provode brojne istražne radnje kako bi se dokazalo da djeca doista rade ili su radila u nekim pogonima kompanije. Istovremeno, niz kooperanata u Alabami koji dijelovima snabdijevaju Hyundai i Kiju su dokazano zapošljavali djecu u pogonima, u nekim slučajevima starosti tek 12 godina.

 

Objavljuje Kia AmericaČetvrtak, 2. veljače 2023.

U komentarima su se mnogi osvrnuli na problem s krađama. Naime, zbog TikTok izazova i nedostatka sigurnosne opreme određeni Kijini modeli se kradu kao nikad prije. 

>> VIDEO Hoće li YouTube maknuti upute za krađu Hyundai i Kia automobila?

Kia je već 13 godina prisutna na Super Bowlu. Nadamo se da će i ove godine ponuditi nešto originalno, zanimljivo i nadasve duhovito.