BMW je tek predstavio šestu generaciju najpopularnije premium limuzine na svijetu, a Internetom su već počele kružiti informacije o sljedećoj, sedmoj generaciji koja bi se na tržištu trebala pojaviti tek 2020.
Neimenoani izvori javljaju kako će se raditi o automobilu pri čijem će razvoju naglasak biti na daljnjem povećanju ekonomičnosti, sigurnosti i pristupačnosti te jednostavnosti korištenja naprednog infotainmenta koji će u njega biti ugrađen.
Kada je riječ o ekonomičnosti u BMW-u će se zaista potruditi jer bi sljedeća generacija trojke trebala biti opremljena svom silom eco-friendly rješenja. Prije svega tu je nova generacija hibridnih pogona s 3-cilindričnim motorima čija bi prosječna emisija ugljičnog dioksida trebala biti ispod prosjeka koji će tada biti na snazi za zemlje EU-a.
Benzinski motori neće izumrijeti do dolaska sljedeće serije 3. Oni su ipak jeftiniji za proizvodnju od dizelaša, a naprednije tehnologije će omogućiti veću ekonomičnost. Veliki se napredak posebno očekuje na području sustava paljenja gdje se očekuju laserske svjećice i mješoviti ubrizgavači.
Od strogo tehničkih detalja spomenimo još vjerojatnu ugradnju 9-stupanjskog automatskog mjenjača s tzv. sailing (eng. jedrenje) načinom rada. Radi se o rješenju koje u određenim trenucima kada nema potrebe za pogonom automatski odvaja mjenjač od motora te ga automatski ponovno spaja prilikom davanja gasa ili kočenja.
Povećanju ekonomičnosti svakako će pridonositi i bolja aerodinamična svojstva automobila, pa će tako cijeli prostor motora biti zatvoren. Isto vrijedi i za cijelu podnicu. Štoviše u BMW-u će ići tako daleko da će i ovjes obložiti sa aero-friendly oklopom kako bi otpor zraka bio što manji. Također, kućište kotača, kotači i kočnice će biti dizajnirani na isti način, a sve u cilju konačnog smanjivanja potrošnje automobila.
U istom će smjeru ići i ugradnja prilagodljivog ovjesa koji će automatski pri višim brzinama snižavati udaljenost podnice od podloge što će smanjiti otpor zraka i ujedno povećati stabilnost vozila. U BMW-u će pokušati dodatno smanjiti masu automobila, pa će tako mnogi dijelovi karoserije i interijera biti izrađene od plastike ojačane ugljičnim vlaknima. Materijali su to od kojega su velikim dijelom izrađeni modeli i3 i i8.
Od napredne tehnologije koja bi se trebala ugrađivati u sljedeću generaciju ovog automobila vrijedi spomenuti laserske senzore koji će imati višestruke koristi. Naime, putem njih će sljedeća serija 3 "raspoznavati" druge automobile, pješake i bicikliste, kao i prepreke na cesti, a možda čak i upravljati automobilom u uskim prolazima kao i spriječiti njegov nenamjeran prelazak u drugu prometnu traku.
Kada smo već kod lasera spomenimo i kako će BMW u svoje automobile u bliskoj budućnosti ugrađivati laserska svjetla. Naime, proizvodnja ovih svjetala će započeti za dvije do tri godine, a do 2020. gotovo da će postati mainstream izbor. Prednosti su veći intenzitet svjetla, manji prostor kojega zauzimaju i manja potrošnja energije u usporedbi s LED svjetlima.
Vozačima će na usluzi biti i napredniji head-up zaslon s velikim mogućnostima individualizacije i koji će nuditi veliki broj informacija o najrazličitijim on-board sustavima, uključujući i 3D satelitsku navigaciju.
Očekuje se i kako će 2020. automobili međusobno komunicirati o uvjetima na cesti, gužvi i sl, a BMW je jedan od predvodnika na razvoju ovakve tehnologije danas pa bi sljedeća serija 3 trebala biti opremljena i tim sustavom.