KIA je jedna od marki koje najviše ulažu u elektrifikaciju, a pritom ima raznovrsnu ponudu.
Osim klasičnih modela pogonjenih fosilnim gorivima, Kia odavno nudi blage i ful hibride, a u ponudi ima i plug-in hibride. Za razliku od električnih modela, upravo se tržišni plasman punjivih hibrida pokazao najkompliciranijim.
I dok su mnogi tvrdili kako su upravo punjivi hibridi prava mjera u elektrifikaciji te im je jedino potrebno još malo povećati doseg, tržište je reagiralo drukčije. Ovaj koncept posebno je teško objasniti širem sloju potencijalnih kupaca, a još teže ih je nagovoriti da se odluče na kupovinu. Potvrdio je to čelni čovjek marketinga marke za tržište Australije Dean Norbiato, koji je za CarExpert dao intervju.
"Osobno vjerujem da je taj koncept teško prodati", rekao je, između ostalog, Norbiato. "Mislim da potrošač to ne razumije. Nitko nema kritičnu masu sa stajališta proizvođača da se o tome educira", dodao je.
Kia trenutno u gami ima nekoliko PHEV modela, i to Sportage, Sorento i Niro. Trenutno je puno atraktivnija električna ponuda predvođena nagrađivanim EV6.