KIMERA Evo38 otkrivena je kao vizija onoga "što bi bilo" da se legendarna Lancia 037, pobjednica WRC-a, nastavila razvijati nakon 1992. godine, umjesto da je otišla u mirovinu.
Konačno s integralnim pogonom
To je evolucija debitantskog modela talijanske tvrtke Evo37, s najistaknutijom modifikacijom, dodatkom pogonske prednje osovine kako bi ovo postao - jezikom Lancije - pravi Integrale.
Iz Kimere su rekli da je to "daljnja i konačna evolucija koncepta automobila zamišljenog za utrke, a zatim prenesenog na cestu: čisti, analogni, fizički i mehanički automobili".
Poput reli automobila s pogonom na četiri kotača koji su se pojavili nakon raspada grupe B (kategorija u kojoj je Lancia često bila dominantna), Evo38 ima elektrohidraulički diferencijal koji se može kalibrirati iz kokpita kako bi vozač dobio preciznu kontrolu nad količinom snage koja se šalje na svaku osovinu.
U pripremi i sekvencijalni mjenjač
Evo38 nudi veći potencijal za konfiguraciju postavki ovjesa s motoriziranim amortizerima kojima se upravlja putem gumba na kolu upravljača, dok nova funkcija podizanja ovjesa priprema automobil za ekstremnije terene.
Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa je prenesen iz modela Evo37, ali s kraćim omjerima. Kimera radi na novom elektronički aktiviranom sekvencijalnom mjenjaču za koji kažu da će Evo38 pretvoriti u "pravo 'trkaće' oružje, ali ono koje se može koristiti na svakodnevnim cestama".
Ono što je važno je kako automobil s pogonom na sve kotače još uvijek teži samo oko 1100 kg (otprilike jednako kao Alpine A110), zahvaljujući upotrebi materijala poput karbonskih vlakana i titana na karoseriji i šasiji.
Snaga je također porasla, s oko 500 KS u Evo37 na gotovo 600 KS, s tim da je Evo38 dobio veći turbopunjač te varijabilno upravljanje ventilima.
Premijera u Ženevi
Sa stilom koji je suptilno moderniziran kako bi odgovarao njegovoj ukočenoj unutrašnjosti, Evo38 će imati svoj javni debi na sajmu automobila u Ženevi, dok se Kimera u nadolazećim mjesecima bude pripremala za izradu prvog od 38 automobila namijenjenih kupcima.
Nije navedena cijena, ali nadogradnje će bez sumnje pogurati Evo38 prema granici od 600.000 eura.