LAMBORGHINI toliko zarađuje da mu Audijeva pomoć više nije potrebna.
Otkako je Volkswagen preuzeo slavnu talijansku marku poslovanje je drastično napredovalo. Ipak, u početku su bila potrebna ogromna ulaganja, posebno u razvoj novih modela i optimizaciju proizvodnog procesa.
Prvi model razvijen u suradnji s Audijem je bio Gallardo, a paralelno je stigao Audi R8. Troškovi su se dijelili i na nasljedniku, modelu Huracan koji će uskoro naslijediti novi model. No, za razliku od prethodnika, Lamborghini sad može u potpunosti samostalno razvijati novi model, i to prema parametrima koje sam odabere.
Francesco Scardaoni, direktor za azijsko-pacifičke regije, otkrio je za Drive da će zamjena za Huracan biti isključivo Lamborghinijevo djelo nakon mnogo profitabilnih godina. Nimalo čudno, jer Urus je prava tvornica novca. Podsjetimo, Lamborghini je prošle godine ostvario rekordne prihode od 2.38 milijardi eura uz operativnu maržu od 25.9%. Od 9233 prodana primjerka njih čak 5367 otpada upravo na Urus. Profit je iznosio 614 milijuna eura, što je skok od 56% u odnosu na godinu prije.
A kako nije planiran Audijev, Scardaoni otkriva da Lamborghini ima slobodu razviti zamjenu za Huracan kao poseban proizvod bez ikakvih kompromisa. "Budući da smo bili toliko profitabilni, dobili smo zeleno svjetlo za razvoj vlastite platforme", rekao je u intervjuu. Vozit će se na novoj platformi koja je ekskluzivno razvijena za ovaj superauto, ali izvršni direktor nije isključio mogućnost dijeljenja s drugim članovima Volkswagen grupe. Naravno, u početku će samo Lamborghini imati pristup hardveru.
Podsjetimo da je Huracan još u proizvodnji, ali više nije dostupan za narudžbu. Naime, svi planirani primjerci su prodani, a isporuke će biti okončane tijekom iduće godine. Kad je pak nasljednik u pitanju, zasigurno možemo zaboraviti na V10 atmosferski motor. Nasljednik će izgubiti bar dva cilindra, dobit će turbine, a vrlo vjerojatna je forma plug-in hibrida.
Ono što je sigurno je da će novi model imati isti mjenjač kao i Revuelto, osamstupanjski mjenjač s dvije spojke. Između njega i V8 ugurat će se navodno elektromotor. Postoje i glasine kako se turbine neće aktivirati sve do 7000 o/min. Ipak, još je prerano za konkretne podatke.