Legendarni 190 postaje jedan od najskupljih Mercedesa. S razlogom

Foto: HWA

IAKO je Mercedes lansirao model 190 kako bi se spustio među narod, ovaj primjerak je ljestvicu podigao na razinu najskupljih automobila s trokrakom zvijezdom. 

Kao i u prethodnom slučaju, ovaj restomod potpisuje njemački HWA. Moderna interpretacija modela znanog kao Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II sada nosi ime Evo, a zasniva se na renderima objavljenim potkraj prošle godine. Prvi primjerak u javnosti će se pojaviti u srpnju ove godine te će biti ponuđen putem aukcije. 

Svi ostali morat će platiti, i to masno. U pitanju je iznos od nevjerojatnih 714.000 eura. Planirano je 100 primjeraka, a svaki će koristiti platformu originalne "stodevedesetice". Prednji i stražnji kraj su potpuno novi, a izrađeni su od kombinacije čelika i aluminija. Karoserijski paneli su izrađeni od karbona, a oblikom prate originalni 190 E 2.5-16 Evo II.

Original je pokretao 2.6 atmosferski četiricilindraš. Sada je izbor pao na potpuno drugi izvor – 3.0 twin turbo V6 iz Mercedesovog izloga. Nakon brojnih modifikacija daje do 493 KS i 549 Nm, i to s Affalterbach paketom. U protivnom ima pedesetak konja manje, "tek“ 444 KS. 

Usuglašen sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem pokreće stražnje kotače i tjera Evo sve do 270 km/h. No, puno važnije je ovdje nešto drugo, a to je da je Evo izuzetno brz u zavojima. Ima optimalan raspored masa, a KW potpisuje posebno razvijeni ovjes. 

 

I zaustavljanje je na razini trkaćih bolida. Prednje diskove promjera 380 mm hvataju šest-klipne čeljusti, a stražnji mjere 360 mm i imaju četiri-klipne čeljusti. Kompozitni keramički diskovi s karbonom su na popisu opcija. 

Poradilo se i na aerodinamici. HWA naglašava potisak od 80 kg pri 201 km/h. Nije puno, ali nije ni loše. 
Interijer ne možemo vidjeti, ali se zna kako će biti ugrađen digitalni kokpit s brojčanicima koji izgledom u potpunosti slijede originalno rješenje. 

Sve rečeno stoji preko 700.000 eura, a ako mislite da je to puno, znajte da ih je 75 već zakapareno. 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.