IAKO se Ford pridružio mainstreamu i odlučio promovirati nove tehnologije s naglašenim eko prefiksom, u pojedinim segmentima nema mjesta kompromisima. Prolazi samo klasika.
A upravo tako je u segmentu velikih kamioneta gdje ne prolazi ni downsizing, a kamoli elektrika ili bar hibridne tehnologije. A novi Fordov adut je 7.3 V8, koji će postati standard F serije od modela F-550 na više. Mnogi su se nadali da će završiti i u Mustangu, no ta je mogućnost zasad isključena.
A ako se pitate što nudi benzinski monstrum, službeni odgovor je: "7.3 je osmišljen za maksimalnu pouzdanost u surovim uvjetima, i omogućuje našim klijentima da u takvim uvjetima svakodnevno rade. Ovaj motor ima najveći radni volumen u klasi i stvoren je da bi ponudio najviše u ključnim stvarima kao što su snaga, dugovječnost, lakoća održavanja i troškovi vlasništva", objašnjava Joel Beltramo, voditelj projekta razvoja ovog motora.
A papir kaže kako ovaj V8 daje 436 KS pri 5.500 o/min te 644 Nm pri 4.000 o/min. Redovito će biti usuglašen s 10-stupanjskom automatikom, a samo na F-650 i F-750 imat će robusniji šest-stupanjski mjenjač. Jamstvo na ova vozila je 5 godina ili četvrt milijuna milja.
Novi motor pridružio se dvama postojećim motorima u Super Duty ponudi. Tu su još 6.2 V8 i 6.7 V8 dizelaš te V10 benzinac kod najvećeg modela.