MAZDA je već platila danak svoje beskompromisnosti i nespremnosti da se prikloni većini. Sada želi još više.
U Mazdi se nikad nisu pomirili s jednim rješenjem. Njihova ljubav prema rotacijskim motorima je svima znana, a lansiranjem generacije motora SkyActiv pokazali su kako još vjeruju u klasične motore s unutrašnjim izgaranjem. To ne znači da su ostali vjerni isključivo fosilnim gorivima pa su s malo zakašnjenja stigli i s električnim modelom. I opet su posao odradili na svoj način predstavivši električni crossover koji se zahvaljujući maloj bateriji vozi jako dobro. A i miriše na premium.
I upravo tu na red dolazi novi zaokret. Izuzetno cijenjeni CX-5 će dobiti nasljednika, ali on osim imena neće imati puno sličnosti s aktualnom generacijom. Kako javljaju pojedini japanski mediji, novi CX-5 raste dimenzijama, a preuzimanjem osnove nove Mazde 6 postat će vrlo moćan i uglađen crossover.
Dodamo li svemu novu generaciju rednih šestcilindraša, stvari sjedaju na svoje. Da, Mazda puno očekuje od CX-5, pa i da dio kolača uzme Mercedesu i BMW-u, točnije preotme kupce GLC-a, pa i BMW-a X5.
Realno, novi CX-5 će se nuditi sa stražnjim i pogonom na sve kotače, a ispod poklopca će raditi trolitreni šestcilindraši. Pridodamo li svemu odličnu dinamiku i prepoznatljiv dizajn, novi CX-5 će umnogome podsjećati na Stelvio, a to nije mala stvar. I još nešto, CX-5 bi mogao dobiti društvo u obliku većeg coupeovskog CX-50. A s obzirom na to da novih Mazdi neće navodno biti do proljeća 2022. godine, nadamo se da će ovi noviteti biti vrijedni čekanja.
Rendere novih Mazdi možete vidjeti ovdje.