MG je predstavio atraktivni sportski roadster za 60.000 eura

Foto: MG

MG JE ODABRAO upravo salon u Ženevi za lansiranje potpuno novog električnog sportskog automobila MG Cyberster. Vjerojatno je najveća vijest kako će i europski Cybersteri parirati svojim kineskim kolegama po snazi ​​i performansama.

Proizvođač je potvrdio da će model s vrha ponude dobiti par motora koji proizvode kombiniranih 536 KS i 725 Nm okretnog momenta – dobro za 0-100 km/h za 3,2 sekunde. MG kaže da ga to čini "najbržim i najsnažnijim serijskim automobilom koji je nosio legendarnu MG značku".

Izbor od dva motora

Ispod njega će se nalaziti model s jednim motorom, s 335 KS i 475 Nm, koji može ubrzati od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde. Još uvijek nisu navedeni podaci o bateriji ili dometu, iako specifikacije koje su procurile sugeriraju da će svi europski automobili dobiti bateriju od 77kWh koja će moći prijeći više od 480 kilometara uz jedno punjenje.

Iako cijene nisu potvrđene, očekujemo da će cijena Cyberstera biti oko 60 tisuća eura, što je vrlo povoljno za automobil ove vrste.

Stvoren u Londonu od strane SAIC-ova naprednog dizajnerskog studija, projekt Cyberster potaknut je sve većim uspjehom MG-a u širom svijeta, ali i kao proslava stote obljetnice marke. Ovaj potpuno električni roadster s dva sjedala nije samo nov za MG, već je i prva stvarna realizacija potpuno nove vrste automobila.

Zanemarujući originalni maloserijski Tesla Roadster, MG Cyberster će nositi titulu prvog potpuno električnog roadstera izrađenog po mjeri. To dokazuje namjeru MG-a koji sebe vidi kao istinskog inovatora, koji će privući kupce ne samo iz objektivnih razloga, već i na temelju strasti.

Konkurencija Porscheu

MG bi mogao biti prvi u svijetu električnih roadstera, ali neće biti posljednji. Porsche mu je za petama s potpuno električnom zamjenom za Boxster koja bi trebala biti predstavljena 2025. Međutim, prije nego što uđemo u uvjerljive usporedbe između njih dvoje, vrijedi napomenuti koliko je MG bio nevjerojatno ambiciozan u stvaranju Cyberstera, koji ponovo ima zadatak potpuno transformirati naš dojam o marki. 

Carl Gotham, voditelj SAIC-ovog studija za napredni dizajn u Maryleboneu, izjavio je: "Ovo je veliki trenutak za MG, stoga moramo ostaviti veliki dojam. Željeli smo nešto što će se istaknuti. Nešto što nije bilo previše krotko ili skromno.” Gotham i njegov tim od 20-ak dizajnera dobili su izvanredne slobode u ukupnom dizajnu automobila.

Zahvaljujući fleksibilnosti koju pružaju električni pogonski sklopovi, elementi poput dugog poklopca motora su realizirani, dodirujući one tradicionalne britanske proporcije sportskih automobila, ali u potpuno suvremenom stilu. MG je potvrdio da će Cyberster biti ponuđen u pet boja, a kupci će moći birati crni ili crveni krov.

Krilna vrata u Lambo stilu

Upečatljiva značajka krilna vrata u stilu Lamborghinija, element koji je obično rezerviran za najekstremnije superautomobile i hiperautomobile. Iako nije glavni, ovo je bio bitan element ovog vozila. Duž bočne strane automobila možda vidimo najinovativniji element dizajna tima, a to su zatamnjeni dijelovi karoserije koji se nalaze točno na liniji prozora. To vizualno stanjuje karoseriju i čini automobil atraktivnijim.

Stražnji dio je mjesto gdje su Gotham i njegov tim ostavili klasičan britanski sportski automobil iza sebe, umjesto da su usvojili dizajn koji povezuje Cyberster s njegovim kolegama EV modelima iz serije MG. 
Krov od tkanine s električnim pogonom brz je i jednostavan dizajn. Ispod tkanine nalazi se polukruta struktura za poboljšanje profinjenosti krova i sigurnosti pri parkiranju.

Unutrašnjost je dizajnirao središnji dizajnerski tim SAIC-a u Šangaju, koji je osmislio tehnološku kabinu inspiriranu igricama. Kontrolnom pločom dominiraju četiri digitalna sučelja.

Trodijelni zaslon prikazuje sve informacije za vozača, kontrole infotainmenta i tehniku ​​za pomoć vozaču. Manji, portretno orijentirani zaslon na ploči rezerviran je uglavnom za pomoćne funkcije i kontrolu klime.

Pokraj njega je hrpa tipki za odabir vožnje, s nekim prekidačima osjetljivim na dodir za upravljanje načinima vožnje i često korištenim značajkama kao što su grijana sjedala. 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.