MG3 dobio je prvu cijenu. I senzacionalna je

Foto: MG

MARKA MG već se dobro etablirala na većini europskih tržišta, pa ne čudi da se s priličnim nestrpljenjem čeka cijena novog modela MG3 koji bi trebao napraviti pravi potres u kompetitivnoj klasi malih automobila. I konačno, dobili smo prvu cijenu.

U Velikoj Britaniji, u povijesnom smislu matičnom tržištu ove marke, 4,11 metara dugačak automobil s pet vrata košta oko 18.500 funti, što je preračunato 21.600 eura. Britanski PDV iznosi 20 posto, hrvatski je 25 posto i još se nešto mora pridodati za trošarinu, ali ako bude u ovim okvirima cijenu možemo proglasiti senzacionalnom.

Za usporedbu. Toyota Yaris s pogonskom grupom ukupne snage 130 KS košta, zavisno o opremi, između 30.500 i 31.600 eura.

Ukupna snaga 194 KS

Podsjetimo kako je jedini pogon trenutačno dostupan kod MG3 potpuni hibrid s 1,5-litrenim benzinskim motorom (75 kW/102 KS) i električnim motorom od 100 kW/136 KS, koji također može raditi isključivo električno na kratkim udaljenostima zahvaljujući bateriji od 1,8 kWh. .

Međutim, glavna zadaća elektromotora je pomoći u očuvanju motora s unutarnjim izgaranjem - i poboljšati performanse, budući da izlazna snaga sustava iznosi 143 kW/194 KS. Za postizanje 100 km/h iz mirovanja trebalo bi mu trebati oko 8 sekundi. Potrošnja je još uvijek provizorna i iznosi 4,4 litre benzina na 100 kilometara.

Pri ubrzavanju iz mjesta do 100 km/h trebalo bi proći oko 8 sekundi. Za međusprint od 80 do 120 km/h daje se 5 sekundi, što je važno kod pretjecanja.

Automatik s tri brzine

Prijenosom snage upravlja automatski mjenjač s tri stupnja. Prema proizvođaču, ovo nudi određene prednosti u odnosu na CVT mjenjač koji se često koristi u potpunim hibridima.

Dostupne su dvije varijante opreme. Osnova je SE s adaptivnim tempomatom, 16-inčnim aluminijskim naplacima, stražnjim parking senzorima, klima uređajem, infotainment navigacijskim sustavom s 10,25-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir i DAB radiom.

Alternativna oprema Trophy dodatno nudi presvlake za sjedala u izgledu kože, sustav bez ključa, grijanje upravljača i sjedala kao i sustav kamera od 360 stupnjeva. Naravno da ista oprema - niti imenom niti sastavom - ne treba biti dostupna u Hrvatskoj, ali je sigurno dobra indikacija.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.