MINI TEST Pet razloga zašto je Citroen C3 Aircross među najpoželjnijim modelima

M.N.

MALENI Citroenov crossover trenutno drži gotovo četvrtinu prodaje marke i drugi je najpopularniji Citroen na tržištu s jasnim potencijalom da postane najpopularniji.

C3 Aircross je na europskom tržištu kao svojevrsni nasljednik C3 Picassa ponovio uspjeh sličnih modela PSA koncerna. Kao i kod Peugeota, u Citroenu igraju na sve ili ništa i postojeće modele mijenjaju crossoverima. Posao je u Peugeotu odrađen majstorski, a tek nijansu lošije prolazi kod Citroena. I to samo zbog tajminga, jer tek sada dolazi C5 Aircross, pa je C3 Aircross bio dugo usamljen.

Koncept koji sve prodaje

Pojam crossovera u naravi je još besmisleniji od SUV-a. Ideja je to povišenog karavana/monovolumena koji terenska svojstva svodi na izgled robusnog vozila, a u terenskoj vožnji ne vidi dalje od vožnje preko rubnjaka ili makadamom do nekog seoskog gospodarstva. No ipak, taj koncept donosi markantan, snažno personaliziran izgled, a to kupci danas traže.

Dakle, dok su prije u igri bili monovolumeni, sada su ti urbani terenci. I doista, C3 Aircross izgleda bolje od C3 Picassa, pa čak i bolje od brojnih rivala. Pritom si je Citroen dao oduška, pa nije stao na dvobojnim kombinacijama i dezenima alu naplataka, već je ponudio niz detalja. Jedan od njih je ukras stražnjeg bočnog stakla, a tu su još i korisni Airbump dodaci te dodatno ukrašen stražnji odbojnik. 

Odlična praktičnost

C3 Aircross je čak 16 cm dulji i 13 cm viši od osnovnog C3, a primjetni plus od 5,5 cm bilježi i razmak između osovina. Pritom je veći i od kućnog rivala, starijeg Peugeota 2008.

Očekivano, dodatni centimetri pretočili su se u kabinu i učinili je obiteljski prostranom. Najugodnije je vozaču, koji na raspolaganju ima odličnu poziciju sjedenja uzorne preglednosti. Sjedala zaslužuju čistu peticu. Mekana su i vrlo udobna, a pružaju i dovoljno oslonca za jedno vozilo ovog kalibra.

Dovoljno prostora ima i straga, čak i ako govorimo o smještaju voluminoznih sjedala. Pritom visoka linija krova pomaže, kao i tvrdi poklopac naslona prednjih sjedala. Svi koji su u kišno vrijeme vozili djecu u sjedalici znat će na što mislimo, a ostalima ćemo reći kako to rješenje donosi lakše čišćenje.

Da je ovo obiteljski automobil govori i prtljažnik. Dvostruko dno i ravne stranice su plus, a pomaknete li uzdužno stražnja sjedala, volumen će biti odličnih 520 l.

Dizel je odlična opcija

U vozilima ove klase izbor dizelaša ima itekako smisla. Na sreću, u Citroenu nisu ubacili 1.4 HDI već jači 1.6 HDI s 99 KS. Usuglašen je s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem i kao takav ima solidne performanse. Ono bitno tiče se potrošnje, koja i u drugom testnom ciklusu ne prelazi 6 litara. Štoviše, nakon zimskih 5,9 sada smo s toplijim vremenom pali na 5,7 l/100 km.

Recimo i kako je maksimum na 175 km/h, a 100 km/h hvata za 11,5 sekundi.

Odlično odmjerena cijena

Testni model je pravi šminker, a u startu stoji 145.075 kn ili 12.745 kn više od slabije razine opreme lišene automatske klime, navigacije, 16-inčnih alu naplataka i aut. sustava kočenja. Govorimo o dizelašu i Shine paketu opreme u koji ulazi sve što danas želimo u automobilu, pa i više od toga. Pridodamo li svemu doplate, konačna cijena je 176.248 kn. Pritom imajte na umu da dvobojna karoserija, keyless sustav i dodatna šminka interijera nisu prijeko potrebni, zar ne?

Akcija obara cijenu

Tehnološki blizanac Peugeota 2008 i Opela Crossland X se na hrvatskom tržištu nudi uz brojne pogodnosti. Osim 5 godina jamstva ili 80.000 km tu su i brojne mogućnosti financiranja uz uštede do 11.500 kn.

Kupci fizičke i pravne osobe imaju mogućnost kupiti C3 Aircross po modelu 1/3 – 1/3 – 1/3 uz 0% kamate putem financijskog leasinga na 24 mjeseca uz Citroën financiranje, a na poklon dobivaju policu obveznog i kasko osiguranja za prvu godinu korištenja.

Dodatno, kupci fizičke osobe imaju mogućnost kupiti C3 Aircross putem kredita uz 3% fiksne kamate na maksimalan rok od 84 mjeseci uz Citroën financiranje. U ovoj ponudi kupci na poklon dobivaju 5 godina jamstva/80 000 km.

Ponuda se odnosi na razine opremljenosti Feel i Shine, s dizelskim BlueHDi 100 motorom.

>> Službene stranice modela

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.