Mitsubishi predstavio novi ASX, evo zašto nije trebao

Foto: Mitsubishi

FANOVI Mitsubishija njegovi su najodaniji poklonici, ali ovo bi mogla biti kap koja će preliti čašu strpljenja.

Fanovi nekoć slavne japanske marke posljednjih se godina nisu imali čemu puno veseliti. Otkako je krenula SUV manija, marka se pokušala izboriti originalnim pristupom, ali sve je, izgleda, pošlo u drugom smjeru nakon ulaska u Renault Nissan alijansu. 

O čemu ovdje govorimo, najbolje ćete vidjeti kad bacite oko na novi ASX. Jedan od simpatičnijih modela u novom izdanju je preuzeo osnovu alijanse, ali i malo više od toga. ASX je praktički identičan Renault Capturu, a jedine razlike vide se u detaljima poput loga marke. Isto je i iznutra, a novosti nema ni kad se pogleda ponuda motora. 

Početak ponude je 1.0 trocilindraš s 91 KS, a dalje slijedi 1.3 turbak u dvije izvedbe snage, sa 140 i 158 KS. U ponudi je i hibrid s 1.6 motorom, dva elektromotora i baterijom od 1.3 kWh. Konačno je tu plug-in hibrid s 1.6 benzincem i dva elektromotora te baterijom od 10.5 kWh. Ima 159 K, a električni doseg je 49 km. Zvuči poznato?

Olakotna okolnost za Mitsubishi je da ne skriva porijeklo, pa tako u službenom priopćenju naglašava kako ASX dolazi iz Renaulta te će se proizvoditi u njegovim pogonima u Valladolidu u Španjolskoj.

Mitsubishi ASX na europsko tržište dolazi u ožujku 2023.