DACIA je sa Springom napravila odličan posao – u manje od dvije godine prodano je 108.000 primjeraka.
Predstavljen kao najjeftiniji europski električni automobil, Spring je odradio odličan posao. Tržište ga je prihvatilo, a uskoro je stigla i Cargo (bez stražnjih sjedala, nosivost 350 kg) izvedba za poslovne kupce. Konačno, kvalitete najmanje Dacije prepoznala je i struka pa se model okitio laskavom titulom najpoželjnijeg električnog automobila po GreenNCAP-u. Pobijedio je u žestokoj i daleko skupljoj konkurenciji, koja uključuje i Teslu te električnu Cupru.
Jači i opremljeniji
Početkom godine predstavljena je Extreme verzija. Ova izvedba raspolaže sa 65 KS i 125 Nm, osjetno više od 45 KS (i 115 Nm), koliko ima jedina dosad dostupna izvedba. Jači motor znači i novi mjenjač, a sve to donosi značajno poboljšanje performansi.
Baterija je ostala istih 26.8 kWh, a što donosi 220 km dosega u mixu i 305 km u gradskim uvjetima. Doseg je u mješovitom ciklusu pao 5 km, ali je zato u gradu skočio za 10 km.
Obnovljenu izvedbu prepoznat ćete po novoj nijansi plave boje, detaljima u brončanoj boji te novoj oznaci marke straga. U kabini su promjene još manje vidljive, a donose tek nešto više opreme i novi uzorak tkanine.
Kako doznajemo, narudžbe za Extreme u Hrvatskoj su već otvorene, a prvi primjerci stižu u svibnju. Cijena za Extreme verziju je 25.700 eura.
Dacia Spring - cjenik by Index.hr on Scribd