Najveća europska tvornica električnih automobila otpušta radnike

Foto: Volkswagen

NJEMAČKI mediji raspisali su se o problemima u proizvodnim pogonima za električna vozila. 

Novi udarci za njemačku autoindustriju. Nekoć najveći svjetski proizvođač i još uvijek najveći europski proizvođač suočava se s velikim problemima u procesu elektrifikacije. Pogađate, govorimo o Volkswagenu, koji je posljednjih godina uložio milijarde eura u područje elektromobilnosti. 

Međutim, usprkos ogromnoj reorganizaciji i još većim ulaganjima te modernizaciji pogona, Volkswagen je pritisnut jeftinijom kineskom konkurencijom. Samo dva mjeseca nakon što je smanjen intenzitet proizvodnje u tvornici u Emdenu Volkswagen se suočava s novim problemima. 

Sad je u pitanju supermoderna tvornica u Zwickauu u kojoj se proizvode Volkswagenovi ID modeli, ali i električni modeli ostalih Volkswagenovih marki poput Audijevih e-tron modela i Cupre. Njemački mediji izvještavaju kako u Volkswagenu ozbiljno razmišljaju o otpuštanjima radnika. 

Tako AutomobilWoche pritom najavljuje otkaze kao jedino moguće rješenje. Pritisnuti konkurencijom, posebno Teslom i sve brojnijim kineskim modelima, uz prisutnu inflaciju i smanjene državne subvencije, domaći proizvođači se sve teže nose i uslijed smanjene potražnje usporavaju proizvodnju. 

Primjera radi, uslijed smanjenja subvencija drastično je opao broj narudžbi iz domene flotne prodaje, a koji je činio 70 posto prodaje Volkswagenovih ID modela. 

I premijer Saske Michael Kretschmer bio je vrlo jasan. Kako prenosi njemački Bild, on je rekao: 

"U sljedećih nekoliko dana, možda čak i sati, čut ćemo nesretne vijesti. Bili smo ponosni na ono što se događa u Saskoj vezano za Volkswagenovu elektromobilnost. Na kraju neće biti tako uspješno. Mnogo ljudi više neće moći ondje raditi, barem privremeno."

Loše vijesti potvrdio je i Auto News, koji prenosi potvrdu Volkswagena kako nije produljio ugovor za 269 radnika. "Volkswagen je i dalje 100 posto uvjeren u put ka elektromobilnosti... Međutim, u svjetlu trenutnih tržišnih uvjeta, ne možemo produljiti 269 ugovora koji će isteći ubrzo nakon 12 mjeseci trajanja", rekao je glasnogovornik tvrtke u četvrtak .

Podsjetimo, Volkswagen je u modernizaciju tvornice i prilagodbu za električne modele uložio nevjerojatne 1.2 milijarde eura, a posao je bio dovršen u rekordne dvije godine. Godišnji kapacitet tvornice s 10.700 zaposlenika je 300.000 automobila. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.