BRITANSKI proizvođač supersportskih automobila McLaren službeno je objavio lansiranje novog modela GTS, koji će u gami zamijeniti dosadašnji model GT. Riječ je o pravom Grand Touring vozilu koje kombinira vrhunske performanse s mogućnošću svakodnevnog korištenja te komfora limuzine visoke klase.
Uobičajene tehnologije koje McLaren koristi na svojim automobilima nalaze se i u GTS-u, primjerice vrlo laka konstrukcija zahvaljujući "monocoque" šasiji napravljenoj od karbonskih vlakana, zatim inteligentni adaptivni ovjes i karbonske kočnice te turbo-motor koji omogućava vrhunske performanse.
635 KS ili 418 "konja" po toni
Pogonski je stroj GTS-a V8 obujma četiri litre s dva turbopunjača koji razvija 635 KS, odnosno 15 više nego prethodnik. Kako je automobil i lakši od prethodnika te teži vrlo razumnih 1520 kg - što je najmanje u klasi i znači da svaku tonu nosi čak 418 "konja" - bolje su i performanse. Tako sprint do 100 km/h traje svega 3.2 sekunde, a do 200 km/h se ubrza za 8.9 sekundi.
Međutim, ono što izdvaja ovaj automobil su detalji, kako oni dizajnerski tako i oni posvećeni komforu u vožnji. Jedan od možda naupečatljivijih je veliki stražnji difuzor s dvostrukim ispušnim cijevima. Kao opcija bit će moguće naručiti sportsku verziju, koja ima posebno atraktivan zvuk.
Snagu na cestu prenosi SSG mjenjač sa sedam brzina s nekoliko pretprogramiranih režima rada, a kako biste u svom automobilu mogli uživati i na stazi, brinu se dva posebna režima vožnje: Sport i Track. Onaj prvi skraćuje prijenosne omjere i omogućava agresivniju promjenu stupnjeva prijenosa, dok režim Track potpuno maksimalizira okretni moment te prilagođava ovjes vožnji na trkaćoj stazi.
100-0 km/h za 32 metra
Kod GTS-a se puno radilo na preciznosti upravljača i njegovom balansiranju između zahtjeva performansi i komfora te na karbonskim kočnicama visokih performansi. Tako one automobil s brzine od 100 km/h do potpunog stajanja ukoče za samo 32 metra.
Unutrašnjost je automobila luksuzna, s prestižnim materijalima: svi su prekidači od poliranog aluminija, a sjedala su obučena u napa kožu. Na izbor su, kao opcionalna oprema, i detalji od karbonskih vlakana. Za zabavu brinu vrhunski audiosustav tvrtke Bowers & Wilkins s 12 zvučnika i sub-wooferom od karbona, a logično je da je automobil opremljen i svim recentnim sustavima komunikacije i povezivosti.
I konačno, kako je riječ o GT automobilu, mislilo se i o prtljažnom prostoru. U automobilu su dva: onaj stražnji ima obujam od 450 litara, a onaj u nosu automobila dodatnih 150, što McLaren GTS čini najuporabljivijim superautomobilom na svijetu. Cijena mu još nije definirana, ali se očekuje kako će biti oko 200 tisuća eura.