U HRVATSKOJ itekako poznato ime u novom izdanju nastavlja utabanim putem prethodnika, dodajući priči još moćniji izgled, napredne tehnologije i još više zadovoljstva.
Četvrta generacija je stigla, a prepoznat ćete je po bitno osvježenom dizajnu, koji se ugledao na još ekskluzivniji Telluride, prikazujući se u potpuno novom svjetlu. U svoje tri dosadašnje generacije taj je model stekao niz poklonika, počevši od onih prvih, koji su model cijenili kao čistokrvno terensko vozilo, pa sve do sada kada u svijet velikih SUV-ova prodire i elektrifikacija.
Dovoljno je reći da Sorento koristi novu platformu, a koja donosi daljnji rast dimenzija, uz još više prostranosti i rafiniranosti u voznim karakteristikama. Tu je i Kijin novi "SmartStream", elektrificirani pogon s kojim Sorento po prvi put dobiva hibridnu opciju.
Još komotnija kabina
Hibridni baterijski sklop smješten je ispod dna kabine. Stoga SUV nudi puno prostora za do 7 putnika i jedan od najvećih prtljažnika u svojem razredu - do 821 litre (izvedba sa 7 sjedala) ili 910 litara (izvedba s 5 sjedala).
Nova Kia uz nešto rafiniraniji izgled zadržava robusnost prethodnika, kao i tzv. "tigrovu masku" sprijeda. Širina vozila porasla je 10 mm, na 1900 mm, a taj rast bilježe i duljina (4810 mm) te visina. Ono bitno je da je razmak između osovina porastao 35 mm i sada iznosi 2815 mm. Novi Sorento u Europi će biti raspoloživ u deset boja karoserije, a opcijski će nuditi kotači promjera do 20 inča.
Još značajniji iskorak bilježi interijer, kako u pitanju kvalitete tako i kada su u pitanju dizajn i stilska rješenja. Digitalni kokpit se podrazumijeva gdje su 12.3-inčni digitalni mjerači upareni s 10.25-inčnim zaslonom infotainmenta i navigacije na sredini armaturne ploče.
Krom dekoracija, bežični punjač i Bose ozvučenje samo su neki od detalja koji upućuju na ono što treba očekivati na novom Sorentu. U Europi Sorento kupcima nuditi mogućnost izbora između crne tkanine, kože ili crne prošivene Nappa kože.
Benzinski hibrid i dizelaš
Sorento Hybrid pokreće novi Smartstream elektrificirani pogon koji je kombinacija 1.6-litrenog T-GDi benzinskog motora s litij-ionskim polimerskim baterijskim sklopom kapaciteta od 1.49 kWh i elektromotorom snage 42.2 kW. Pogon daje 230 KS i 350 Nm, a upravljan je putem 6-stupanjske automatike.
Kupci u Hrvatskoj mogu računati i na 2.2-litreni 4-cilindrični Smartstream dizelski motor s 202 KS i 440 Nm te osam-stupanjskom automatikom.
Spomenimo i Terrain Mode sustav koji djeluje s opcijskim 4x4 pogonom, a omogućava optimalne vozne osobine na blatnoj podlozi, snijegu i pijesku. S tehnološke strane Sorento je jedno od najopremljenijih i najsigurnijih vozila u klasi. Kijin napredni sustav asistencije ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) smanjuje brojne rizike i stres u vožnji, jer putnike i ostale sudionike u prometu štiti na svakom putovanju, a uključuje sve danas poznate alate asistencije.
Cijena
Kao i prethodnika, i novog Sorenta za europsko tržište proizvode u Kijinoj tvornici u gradu Hwasung u Južnoj Koreji, a prodaja u Hrvatskoj je već započela. Početna cijena je 357.999 kn za dizelsku opciju, odnosno 2000 kn više za benzinski hibrid. PHEV izvedba pogona u ponudi je od 415.999 kn. Pritom imajte na umu opciju iskorištavanja popusta i do 21.000 kn.
Cjenik Kia Sorento Cro 05052021 by Index.hr on Scribd