NEKAD legendarna kratica se vratila, ali sada s potpuno novim značenjem.
GSE je nekoć bio kratica za Grand Sport Einspritzung, a sada stoji za Grand Sport electric. Prevedeno, Opel je opet posegnuo u povijest kako bi uz pomoć kultnog imena dao dodatni zamah novoj podmarki posvećenoj sportskim izvedbama elektrificiranih modela.
Prva u nizu je Opel Astra, u kompaktnoj i karavanskoj izvedbi, a GSe donosi prepoznatljiv dinamični izgled začinjen sportskim elementima poput 18-inčnih naplataka. Tu je i odgovarajuća oznaka te niz dodataka u kabini predvođenih sportskim sjedalima presvučenim alkantarom.
GSe nije samo šminka pa se tako sada nudi na plug-in hibridima gdje donosi dinamičnije vozne osobine kroz tzv. GSe šasiju. Novi ovjes s 10 mm sniženom pozicijom podnice i rekalibrirane postavke doprinijet će drugačijem osjećaju u vožnji, dodatno potenciranom 225 KS (i 360 Nm) snažnim hibridnim pogonom.
"Amortizeri su opremljeni tehnologijom selektivnog prigušivanja frekvencija (KONI FSD) koja omogućuje različitu amortizaciju na visokim frekvencijama (kontrola ovjesa) u odnosu na niske frekvencije (kontrola karoserije)", poručuju iz Opela. GSe izvedbe imaju nove postavke sustava ESP s višim pragom aktivacije.
"Nova Astra GSe i nova Astra Sports Tourer GSe idealni su predstavnici našeg dinamičnog novog podbrenda u potpunom skladu s našom strategijom da do 2028. postanemo potpuno električni brend“, rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.
Spadate li u red onih obožavatelja starih Manti, a Opelu ste vjerni i pod kapom Stellantisa, ovo je jedan od najboljih izbora na putu ka čistoj elektrifikaciji koju nekadašnji div iz Rüsselsheima nastoji postići do 2028. godine.