NA servis idu primjerci s dizelskim motorom.
Nikako da se slegne prašina oko Dieselgatea, najveće afere u povijesti Volkswagen grupe. Opoziv i popravci će pomoći, ali ipak bi vrijeme moglo biti presudno u rješavanju stvari oko automobila opremljenih neregularnim sustavom za kontrolu emisije štetnih plinova.
A do tada će većina automobila proći servis. Kad je, pak, Audi u pitanju, njihovo rješavanje je odobrio Savezni ured za motorna vozila (KBA), a radi se o ukupno osam opoziva koji će pokriti servis na oko 151.000 automobila u Njemačkoj.
Prvi opoziv obuhvaća modele A6 i A7 proizvedene u razdoblju od 2015. do 2018. godine, oko 31.200 primjeraka. Svi su opremljeni 3.0 TDI motorom u izvedbi od 200 kW, a u Audiju poručuju vlasnicima da se ne brinu oko ugradnje novog sustava jer "to neće utjecati na potrošnju, emisiju CO2, karakteristike motora, buku i pouzdanost".