SSANGYONG se definitivno vratio i ima novi model.
Nažalost, ne i u Hrvatsku, gdje je imao zavidan broj poklonika. U prvom valu osvojio je devedesetih novopečene poduzetnike koji su se pokušavali podići na društvenoj ljestvici. Musso je furao biznis, a Koranda su češće birali avanturisti, ali i sportaši.
U drugom valu kad je Ssangyong već bio u silaznoj putanji nudili su se neobično dizajnirani modeli s Mercedesovom tehnikom Actyon i Rexton. Potonji i danas postoji, kao i Korando, a između njih se sada smjestio Torres.
Ako se malo bolje zagledate, prepoznat ćete Jeepa sprijeda, ali i Land Rovera Defendera s boka. I toga se u SsangYongu ne stide. Čak po uzoru na britansku ikonu nude i vanjsko spremište na boku vozila.
Tu su i 20-inčni naplatci, detalji u alu finišu, pa čak i ispupčenje na poklopcu prtljažnika kao podsjetnik na nekadašnju poziciju rezervnog kotača kod 4x4 modela. Sve u svemu, ovaj SUV će izgledom privući pažnju.
Isto vrijedi i za interijer s digitalnim kokpitom koji dobiva 12.3-inčni središnji zaslon te dodatni 8-inčni panel za klimatizaciju, baš kao što imaju Jaguar i Land Rover. Kombinacija metala i kože izgleda atraktivno, a svemu valja dodati prostranost predvođenu prtljažnikom od preko 700 litara.
Mehanika je vjerojatno posuđena od Koranda. U prijevodu to znači T-GDI motor zapremine 1.5 litre, i to u kombinaciji šest-stupanjske automatike. 4WD pogon će se nuditi u doplati.
I sada cijena. SsangYong Torres na korejskom tržištu doista starta cijenom od oko 150.000 kuna. Najavljena je električna izvedba koja bi trebala stići u Europu, i to iduće godine.