JEDAN od glavnih aduta automobila iz ponude rumunjskog proizvođača svakako je cijena.
Među njima je i Duster, koji je adut fer cijene zadržao i u trećoj generaciji. Usprkos brojnim poboljšanjima, pa i implementaciji hibridnog pogona, Duster na tržište dolazi s početnom cijenom od 20.000 eura, a izbor najskuplje izvedbe čak i uz doplate ne prelazi granicu od 30.000 eura.
Ne i u Njemačkoj, gdje je najveći uvoznik ove vozila ove marke ponudio vlastiti izvedbu. Radi se o Dusteru RS, koji je najavljen prije nekoliko mjeseci, a sad se našao u službenoj ponudi. Pritom valja imati na umu da je tvrtka napravila marketinški trik i iskoristila poznatu kraticu za sportska vozila Renaulta. Međutim ovdje RS znači Redust Sport.
U ponudi su dvije izvedbe, TCE 130 4x4 i Hybrid 140, gdje prva stoji 42.990, a druga čak 52.990 eura. Pritom se sva doplata tiče vizualnih novosti, dok pogonski motori nisu dirani. Tako su po uzoru na prijašnje izdanje Carpointa i ova dobila oplemenjeno podvozje (KW), 20-inčne naplatke s distancerima, izuzetno agresivno skrojenu karoserijsku nadogradnju.
Hibridna izvedba je dobila atraktivniju vanjštinu u kombinaciji narančaste metalik i sjajne crne boje, a u oba slučaja su automobili oplemenjeni središnje postavljenim dvostrukim ispuhom. Kombinaciju vanjskih boja prati i interijer pa konačna izvedba uvelike podsjeća na Mansory.
Dacia Duster u režiji Carpointa definitivno nudi osjetno više, ali i cijenom ulazi na teritorij premium brendova. Pitanje je samo imaju li ove opcije tržišno opravdanje.
>> Cjelokupnu ponudu ove izvedbe Dustera možete vidjeti ovdje.